🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28605.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

انتشار نخستین ویدیو از کابین بمب افکن پنهانکار B-2 [تماشا کنید]

در دنیای هواپیماهای نظامی، B-2 Spirit با اختلاف فاحش فناوری نسبت به رقبا در صدر فهرست برترین بمب افکن های استراتژیک قرار داشته و همواره تکنولوژی ها و قابلیت های رزمی آن نظر کارشناسان و ...

در دنیای هواپیماهای نظامی، B-2 Spirit با اختلاف فاحش فناوری نسبت به رقبا در صدر فهرست - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رودبار استان گیلان - برترین بمب افکن های استراتژیک قرار داشته و همواره تکنولوژی ها و قابلیت های رزمی آن نظر کارشناسان و علاقه مندان حوزه را به خود جلب کرده است.

این پرنده گران قیمت که تا سال 2000 میلادی 21 فروند از آن با هزینه 44.7 میلیارد دلار (با احتساب هزینه های جانبی مانند تحقیق و توسعه) ساخته شد، در هر فروند بیش از 2.1 میلیارد دلار خرج روی دست مالیات دهندگان آمریکایی گذاشته که البته در عملیات های نظامی مختلف، ارزش بالای خود را نشان داده است.

بمب افکن B-2 دارای امکانات رفاهی مانند تخت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رودبار استان گیلان - خواب، دستشویی و اجاق خوراک پزی است

حالا برای نخستین بار در تاریخ فعالیت B-2، ویدیوی کوتاهی از سوخت گیری آن منتشر شده که نمایی از کاکپیت (کابین خلبان) را هم نشان می دهد. بمب افکن مورد بحث که توسط خلبان در صندلی سمت چپ و فرمانده مأموریت در صندلی سمت راست هدایت می شود، فضای کافی برای سرنشین سوم (در مواقع ضروری) را داشته و امکانات رفاهی مانند تخت خواب، دستشویی و اجاق خوراک پزی را برای رفاه خدمه در مأموریت های طولانی مدت ارائه می دهد.

بمب افکن - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رودبار استان گیلان - B-2 ملقب به «روح» بدون سوخت گیری هوایی قادر است بیش از 11 هزار کیلومتر را طی کند که این رقم با یک بار سوخت گیری در مسیر تا 18.5 هزار کیلومتر قابل افزایش خواهد بود و شعاع عملیاتی خیره کننده ای را در اختیار فرماندهان قرار خواهد داد.

هواپیمای مورد بحث که از ساختار «بال پرنده» بهره می برد، توانایی حمل بیش از 20 تن مهمات را داشته و می تواند بمب های خوشه ای، اتمی، سنگر شکن و هدایت شونده را از ارتفاع بالا و دور از دسترس پدافند دشمن روی اهداف خالی کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رودبار استان گیلان

در کنار ارتفاع پروازی بالا، بدنه رادارگریز B-2 نیز با پراکنده کردن امواج رادار - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رودبار استان گیلان - و - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رودبار استان گیلان - همچنین جذب بخشی از آنها توسط رنگ مخصوص جاذب رادار خود، عملاً اثری - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رودبار استان گیلان - روی صفحه رادار دشمن باقی نگذاشته و در اختفای کامل به انجام مأموریت خود می پردازد.

گفتنی است در سال 2008 یک فروند B-2 در پایگاه هوایی اندرسن پس از برخاستن از باند به دلیل باران شدید و خطای سنسورها، سقوط کرد که هر دو خلبان موفق شدند پیش از برخورد، با صندلی پران از کابین خارج شوند. این اتفاق پرهزینه ترین حادثه دنیای هوانوردی تا کنون بوده است:

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رودبار استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone