🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  2. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  3. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  4. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  5. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32488.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ از همکاری اش با اسپاتیفای خبر داد

کنفرانس خبری سامسونگ دقایقی قبل پایان یافت و این شرکت از تازه ترین پرچمدار کهکشانی سری نوت (گلکسی نوت 9) به همراه ساعت هوشمند گلکسی واچ و البته یک اسپیکر هوشمند به نام گلکسی هوم ...

کنفرانس خبری سامسونگ دقایقی قبل پایان یافت و این شرکت از تازه ترین پرچمدار کهکشانی سری نوت (گلکسی نوت 9) به همراه ساعت هوشمند گلکسی واچ و البته یک اسپیکر هوشمند به نام گلکسی هوم رونمایی کرد.

اما در جریان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر امیرکلا استان مازندران - این رویداد سامسونگ از همکاری دراز مدت خود با اسپاتیفای خبر داد که به موجب آن پشتیبانی از اسپیکر گلکسی هوم سامسونگ به عمل خواهد آمد.

این همکاری نیز آنطور که در جریان مراسم مذکور اعلام شد کلیه محصولات سامسونگ از موبایل ها گرفته تا تلویزیون ها و اسپیکرهای آن را شامل می شود و از این لحاظ میتوان آن را شبیه به سرویس Spotify Connect دانست که از سوی اسپاتیفای برای محصولات سخت افزاری سامسونگ ارائه می شود.

به موجب این اتفاق اسپاتیفای حالا بخشی از تجربه راه اندازی دستگاه های سامسونگ خواهد بود و اکانت های ایجاد شده در محصولات این دو شرکت به منظور یکپارچه سازی با اپ SmartThings سامسونگ به یکدیگر متصل خواهند شد. علاوه بر این اسپاتیفای به آپشن موسیقی پیشفرض برای بیکسبی بدل می گردد و در نتیجه زمانی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر امیرکلا استان مازندران - که کاربران - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر امیرکلا استان مازندران - از دستیار صوتی سامسونگ بخواهند موزیکی برایشان پخش کند بیکسبی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر امیرکلا استان مازندران - بدون معطلی به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر امیرکلا استان مازندران - سراغ آرشیو اسپاتیفای می رود حتی اگر آن شخص پیشتر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر امیرکلا استان مازندران - از اسپاتیفای استفاده نکرده باشد.

سامسونگ و اسپاتیفای همچنین در جریان رویداد امشب اشاره کردند که این صرفا آغاز راه برایشان خواهد بود و در آینده نزدیک خبرهای خوش بیشتری را به سمع و نظر کاربرانشان خواهند رساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone