🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  3. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32481.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مجهز به بیکسبی را معرفی کرد

سامسونگ مدتهاست که اسپیکر هوشمندی را بر مبنای دستیار دیجیتالی خودش یعنی بیکسبی در دست توسعه دارد. امروز بالاخره این محصول جدید معرفی شد. کمپانی کره ای در مراسم رونمایی از گوشی گلکسی نوت 9 ...

سامسونگ مدتهاست که اسپیکر هوشمندی را بر مبنای دستیار دیجیتالی خودش یعنی بیکسبی در دست توسعه دارد. امروز بالاخره این محصول جدید معرفی شد. کمپانی کره ای در مراسم رونمایی از گوشی گلکسی نوت 9 که هم اکنون - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آزادشهر استان گلستان - در شهر نیویورک در حال برگزاریست، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آزادشهر استان گلستان - اسپیکر هوشمند گلکسی هوم را هم معرفی کرد که رقیب مستقیم هوم پاد اپل، گوگل هوم و آمازون اکو به شمار می رود.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آزادشهر استان گلستان

اسپیکر هوشمند گلکسی هوم از یک بدنه گرد و سه پایه استیل تشکیل شده که در بهترین حالت، می توان - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آزادشهر استان گلستان - گفت ظاهر عجیبی دارد و کمی طول می کشد تا به آن عادت کنید. سیستم صوتی این اسپیکر با مهندسی AKG طراحی شده تا بهترین کیفیت ممکن را حاصل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آزادشهر استان گلستان - کند.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آزادشهر استان گلستان

البته از آنجا که با یک اسپیکر هوشمند روبرو هستیم، قابلیت کنترل صوتی هم در آن تعبیه شده. سامسونگ می گوید هشت میکروفون درون گلکسی هوم جا گرفته که توانایی تشخیص صوتی میدان - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آزادشهر استان گلستان - دور هم دارند و می توانند فرمان های صوتی شما - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آزادشهر استان گلستان - را از فاصله دور در محیط کار یا خانه بشنوند. کافیست فرمان «Bixby, - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آزادشهر استان گلستان - sound steer» دامنه شنوایی اسپیکر را به سمت خودتان هدایت کنید.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آزادشهر استان گلستان

در آینده سامسونگ با اسپاتیفای همکاری خواهد کرد تا بتوانید این سرویس استریم محبوب را از طریق گلکسی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آزادشهر استان گلستان - هوم کنترل نمایید. گفتنیست هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این اسپیکر هوشمند منتشر نشده است. احتمالاً سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان خودش - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آزادشهر استان گلستان - که چندی بعد در سان فرانسیسکو برگزار - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آزادشهر استان گلستان - می شود، جزئیات بیشتری را در مورد گلکسی هوم منتشر می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone