🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  2. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  3. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32485.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ جذابترین قلم دیجیتال موبایل را معرفی کرد

قابلیت های جدید قلم گلکسی نوت 9 آن را به کارآمدترین نمونه در خانواده S pen تبدیل کرده است. در گلکسی نوت 8 S pen تنها نقش قلمی را بازی می کرد که از قابلیت هایی نظیر ...

قابلیت های جدید قلم گلکسی نوت 9 آن - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سنندج استان کردستان - را به کارآمدترین نمونه در خانواده S pen تبدیل کرده است.

همانطور که در شایعات متعدد قبلی شنیده بودیم قلم گلکسی نوت 9 به بلوتوث کم مصرف (BLE) و باتری داخلی مجهز شده است. S Pen به لطف این قابلیت به کاربر اجازه می دهد تصاویر دوربین را از راه دور ثبت کرده و با دو بار فشردن کلید روی قلم بین دوربین سلفی و اصلی جابجا شود.

این قابلیت در اپلیکیشن های دیگری مثل پلیر امکان پخش یا توقف موزیک با یکبار فشار دادن کلید و پخش آهنگ بعدی با دوبار فشار دادن را فراهم می کند. برنامه نویسان هم از اواخر امسال می توانند کنترل بخشی از اپلیکیشن های خود را به قلم گلکسی نوت 9 بسپارند.تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سنندج استان کردستان

پشتیبانی قلم از سطوح فشار مختلف در همان حد ۴۰۹۶ سطح باقی مانده، هرچند این میزان - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سنندج استان کردستان - هم برای ترسیم اشکال دقیق و با همراه با جزئیات کفایت می کند. پشتیبانی از استاندارد - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سنندج استان کردستان - مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 را هم باید به ویژگی های مذکور اضافه کنیم.تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سنندج استان کردستانشارژ باتری S pen مستلزم اتصال آن به پورت خاصی نبوده و با قرار گرفتن در - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سنندج استان کردستان - جایگاه مخصوص انجام می شود. کم مصرف بودن نسخه بلوتوث قلم از مصرف بی رویه شارژ باتری - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سنندج استان کردستان - موبایل جلوگیری کرده و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سنندج استان کردستان - به کاربر اجازه می دهد با حداقل زمان شارژ، مدت زیادی از آن استفاده کند. ابعاد قلم گلکسی نوت 9 - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سنندج استان کردستان - برابر با ۵.۷ در ۴.۳۵ در ۱۰۶.۳۷ میلی‌متر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماتیسا نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
واقعا عالی بود، این شرکت تعمیرچی واقعا کارشونو میدونن. من همیشه مشتری پررضایت این شرکت بودم. کولر گازی منم از جمله کارهایی بود که بهترین کار رو توسط این شرکت برایمون انجام دادن. شدیدا توصیه میکنم که به همه دوستانم این شرکت رو برای خدمات تعمیراتی پیشنهاد بدم. با تشکر از تیم تعمیرچی



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone