🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  2. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  3. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32489.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

با Juno آشنا شوید؛ نخستین هواپیمای پوشیده از گرافین جهان

در نمایشگاه Farnborough Air Show امسال، مهندسان هوافضای دانشگاه مرکزی لنکشایر بریتانیا، از آنچه نخستین هواپیمای پوشیده از گرافین نامیده می شود رونمایی کردند. این هواپیمای بدون سرنشین که Juno نام گرفته، عرضی معادل 3.5 ...

در نمایشگاه Farnborough Air Show امسال، مهندسان هوافضای دانشگاه مرکزی لنکشایر بریتانیا، - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - از آنچه نخستین هواپیمای پوشیده از گرافین نامیده می شود رونمایی کردند. این هواپیمای بدون سرنشین که Juno - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - نام گرفته، عرضی معادل 3.5 متر دارد و می تواند آینده ای متفاوت برای هواگردهای مشابه به خود رقم بزند.

Juno که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - در همکاری با مرکز تحقیقات پیشرفته شفیلد، انستیتوی ملی گرافین دانشگاه منچستر و کمپانی Haydale Graphene توسعه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - یافته، از باتری های مبتنی بر گرافین و قطعات پرینت سه بعدی شده بهره می برد. با این حال، پوسته رویی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - Juno مهم ترین ویژگی آن به حساب می آید. ماده گرافین که از اتصال اتم های کربن به دست می آید و قطری یک اتمی دارد، نه تنها مستحکم - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - ترین ماده ساخته شده به دست بشر است، بلکه شدیداً رسانای حرارت و الکتریسته نیز هست.

به خاطر همین استحکام، پوشاندن مواد مورد استفاده در بدنه هواپیما با گرافین می تواند به مقاومت بیشتر آنها منجر شود. علاوه بر این با بهره گیری از گرافین، میزان مواد مورد استفاده در ساخت قطعات مختلف کاهش می یابد که در غایی ترین حالت، وزن کمتر هواپیما را رقم می زند. بنابراین هواگردهایی که چنین پوسته ای داشته باشند، - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - بدون نیاز به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - سوخت بیشتر، قادر به حمل محموله های سنگین وزن تر خواهند بود. ضمناً فراموش نکنیم که رسانایی حرارت گرافین، باعث پخش شدن گرما میان قطعات بدنه هواپیما می شود و عمر مفید آنها را افزایش می دهد.

در نهایت نیز باید افزود که به خاطر رسانایی الکتریکی گرافین، انرژی صاعقه هایی که با هواپیما برخورد می کنند در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - تمام سطح بدنه پخش می شود و ایجاد حرارت متمرکز در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - یک نقطه از - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - بدنه، دیگر باعث ایجاد - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - صدمات اساسی به هواپیما نمی شود. مهندسان دانشگاه مرکزی لنکشایر هم اکنون برای - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - آغاز تست های اولیه طی دو ماه آینده برنامه ریزی کرده اند و باید دید که تکنولوژی به کار رفته در Juno، در دنیای واقعی هم مثل روی کاغذ کاربردی خواهد بود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone