🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  3. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  4. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  5. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20665.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هکرها بیش از ۳۸۶ میلیون سابقه کاربری از ۱۸ شرکت را به طور رایگان منتشر کردند

هکرها بیش از ۳۸۶ میلیون سابقه کاربری مربوط به ۱۸ شرکت را به طور رایگان در یک فروم هک منتشر کردند. از حدود ده روز قبل گروه هک ShinyHunters که در زمینه فروش اطلاعات سرقتی فعالیت ...

هکرها بیش از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - ۳۸۶ میلیون سابقه کاربری مربوط به ۱۸ شرکت را به طور رایگان در یک فروم هک منتشر کردند.

از حدود ده - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - روز قبل گروه هک ShinyHunters که در زمینه فروش اطلاعات سرقتی فعالیت می‌کند، انتشار رایگان دیتابیس‌ها را در یک فروم خرید و فروش اطلاعات سرقتی آغاز کرده است. این گروه هک در گذشته به شرکت‌های مختلف حمله کرده و در یکی از آخرین موارد ۵۰۰ گیگابایت داده از مخزن خصوصی مایکروسافت در گیت هاب را سرقت کرد.

هکرها معمولاً دیتابیس‌های - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - سرقتی را ابتدا به شکل خصوصی و با قیمتی بین ۵۰۰ تا ۱۰۰ هزار دلار به فروش می‌رسانند. آنها زمانی که متوجه شوند این اطلاعات دیگر سودی برایشان ندارد، آنها را به منظور افزایش اعتبار در فروم‌های هک منتشر می‌کنند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر جوانرود استان کردستان

گروه یاد شده ۱۸ دیتابیس شامل بیش از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - ۳۸۶ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - میلیون سابقه کاربری را در فروم هک منتشر کرده است. با اینکه برای برخی از سوابق پسورد قرار داده شده، اما همچنان حجم عظیمی از اطلاعات در دسترس هکرها قرار گرفته که می‌توانند از انها برای اهداف خرابکارانه استفاده کنند.

سایت BleepingComputer در مصاحبه‌ای با گروه ShinyHunters علت انتشار دیتابیس‌ها را پرسید که این گروه در پاسخ گفت: «به حد کافی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - از آنها درآمدزایی کردیم، بنابراین آنها را منتشر کردیم تا همه استفاده کنند. برخی از کاربران ناراحتند چون چند - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - روز قبل بابت خرید دیتابیس‌ها - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - پول پرداخت کرده‌اند، اما این مساله به ما ارتباطی ندارد.»

BleepingComputer با شرکت‌های نامبرده شده در لیست تماس گرفته اما پاسخی از آنها دریافت نکرده است. عدم پاسخ دهی شرکت‌ها پس از گزارش نشت اطلاعات رایج است و معمولاً هفته‌ها و حتی ماه‌ها طول می‌کشد تا آنها نشت اطلاعات را گزارش کنند.

اگر کاربر هر کدام از سایت‌های بالا هستید توصیه می‌شود هر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - چه زودتر نسبت به تغییر پسورد اقدام کنید. از یک پسورد یکسان برای چند سایت استفاده نکنید، چون با لو رفتن یک پسورد باقی رمزها محفوظ باقی می‌مانند. علاوه بر این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - پیشنهاد می‌شود برای - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - ساخت رمز عبور منحصربه‌فرد و قوی از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - برنامه‌های مدیریت پسورد استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone