🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  2. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  3. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  4. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12682.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

انتشار اولین رندرهای آیفون ۱۳ پرو: طراحی آشنا اما بدون پورت

اپل در ماه‌های پایانی ۲۰۲۱ از گوشی‌های سری آیفون ۱۳ رونمایی می‌کند و حالا اولین رندرهای آیفون ۱۳ پرو منتشر شده‌اند که از عدم وجود پورت در این دستگاه خبر می‌دهند. کوپرتینویی‌ها سال گذشته میلادی ...

اپل در ماه‌های پایانی ۲۰۲۱ - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لارستان استان فارس - از گوشی‌های سری آیفون ۱۳ رونمایی می‌کند و حالا اولین رندرهای آیفون ۱۳ - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لارستان استان فارس - پرو منتشر شده‌اند که از عدم وجود - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لارستان استان فارس - پورت در این دستگاه خبر می‌دهند.

کوپرتینویی‌ها سال گذشته میلادی از چهار گوشی سری آیفون ۱۲ رونمایی کردند و امسال هم با - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لارستان استان فارس - چهار گوشی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لارستان استان فارس - جدید روبه‌رو می‌شویم. اپل با وجود فروش پایین آیفون ۱۲ مینی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لارستان استان فارس - و احتمال - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لارستان استان فارس - توقف تولیدش، در ۲۰۲۱ از نسل جدید آن یعنی آیفون ۱۳ مینی هم رونمایی خواهد کرد.

در کنار نسخه استاندارد و مینی، اپل مدل‌های پرو و پرو مکس را هم معرفی کرده که احتمالا به ترتیب نمایشگر ۶.۱ و ۶.۷ اینچی خواهند داشت. حالا رندرهای آیفون ۱۳ پرو منتشر شده‌اند که ما را با طراحی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لارستان استان فارس - آن آشنا می‌کنند.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لارستان استان فارس

آیفون ۱۳ پرو طراحی مشابه با نسل کنونی خود دارد، اما یک تفاوت بزرگ میان آن‌ها به چشم می‌خورد که آن، عدم وجود پورت است، بنابراین کاربران باید از فناوری شارژ بی‌سیم استفاده کنند. گزارش‌های گذشته به چنین موضوعی اشاره - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لارستان استان فارس - کرده بودند و حالا این ویژگی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لارستان استان فارس - به رندرها راه پیدا کرده است.

در این رندرها با برش نمایشگر یا ناچ کوچکتری نسبت به محصولات کنونی اپل روبه‌رو هستیم. علاوه بر این، به اعتقاد سازنده این رندرها، آیفون ۱۳ پرو در کنار فیس آیدی، از تاچ آیدی زیر نمایشگر هم بهره می‌برد که البته تفاوتی با برخی گزارش‌ها ندارد. با توجه به این موضوع، کوپرتینویی‌ها در نسل بعدی آیفون‌ها - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لارستان استان فارس - دو روش بیومتریک برای آنلاک در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لارستان استان فارس

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین چندگانه به چشم می‌خورد که اگرچه در یک ماژول مربعی شکل قرار گرفته‌اند، اما طراحی متفاوتی نسبت به آیفون ۱۲ پرو دارند.

انتظار می‌رود اپل برای مدل‌های - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لارستان استان فارس - پرو آیفون ۱۳ از نمایشگر LTPO با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز استفاده کند. علاوه بر این، گوشی‌های آینده کوپرتینویی‌ها احتمالا از فناوری نمایشگر همیشه روشن هم بهره می‌برند.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لارستان استان فارس

نسل آینده موبایل‌های اپل دارای دوربین‌های ارتقایافته خواهند بود و احتمالا به حالت عکاسی نجومی خودکار مجهز می‌شوند. سری آیفون ۱۳ همچنین از چیپ ۵ نانومتری A15 Bionic بهره می‌برد که در مقایسه با نسل کنونی، قدرت بالاتر و - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لارستان استان فارس - مصرف انرژی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لارستان استان فارس - کمتری خواهد داشت. این گوشی‌ها از شبکه 5G هم پشتیبانی می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone