🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39159.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

همکاری کوالکام و TSMC در تولید چیپست اسنپدراگون 855

به گزارش آژانس خبری ژاپنی «نیکی» شرکت صنایع نیمه هادی تایوان (TSMC) در سال آینده بخش عمده ای از کسب و کار کوالکام را از دست سامسونگ خارج کرده و در تولید اسنپدراگون 855 نقش عمده ای ایفا ...

به گزارش آژانس خبری ژاپنی «نیکی» شرکت صنایع نیمه هادی تایوان (TSMC) در سال آینده بخش عمده ای از کسب و کار کوالکام را از دست سامسونگ خارج کرده و در تولید اسنپدراگون - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گلوگاه استان مازندران - 855 نقش عمده ای ایفا - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گلوگاه استان مازندران - خواهد کرد.

بر این اساس کمپانی ساکن «سن دیگو» قصد جایگزینی تامین کننده فعلی برخی چیپ ها و پردازنده ها و همچنین استفاده از راهکارهای TSMC در تولید اسنپدراگون - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گلوگاه استان مازندران - 855 را دارد که احتمالا در مدل های 2019 موبایل های اندرویدی شاهد استفاده از آنها خواهیم بود.

گزارش های مبنی بر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گلوگاه استان مازندران - جایگزینی سامسونگ با TSMC توسط کوالکام در اوایل تابستان منتشر شد و پس از آن همکاری این دوکمپانی در تولید چیپست های 7 نانومتری موبایل به تقویت این شایعات منجر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گلوگاه استان مازندران - شد.تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گلوگاه استان مازندراناگرچه چیپست اسنپدراگون 855 بر اساس فرایندهای TSMC تولید می شود اما برای اتصال به اینترنت کماکان از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گلوگاه استان مازندران - مودم های خود - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گلوگاه استان مازندران - کوالکام بهره می برد.

دو چیپست جدید کوالکام با استفاده از فرایندهای - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گلوگاه استان مازندران - 10 نانومتری FinFET سامسونگ توسعه داده شده اند و این در حالی است که بسیاری از موبایل های پرچمدار از آنها بهره می برند.

کمپانی تایوانی از زمانی که به تامین کننده انحصاری چیپست های اپل تبدیل شده توانسته کسب و کار خود را تا حد زیادی گسترش دهد و حالا با تامین سفارشات و همکاری با کوالکام می تواند به رشد جهشی خود ادامه دهد.

دلیل اصلی کوالکام برای انصراف از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گلوگاه استان مازندران - همکاری با سامسونگ، ناتوانی کمپانی کره ای در رقابت با TSMC و ارائه راه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گلوگاه استان مازندران - حلی اقتصادی برای توسعه چیپست های 7 - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گلوگاه استان مازندران - نانومتری در سال - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گلوگاه استان مازندران - 2018 عنوان شده است.

با این وجود در صورتی که سامسونگ در سال 2019 فناوری توسعه چیپست های 7 نانومتری با لیتوگرافی فرابنفش را تکیمل کند، احتمال همکاری مجدد آنها وجود دارد.

موفقیت کمپانی کره ای که در رسیدن به اهدافش که عبارتند از گسترش - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گلوگاه استان مازندران - سه برابری کسب - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گلوگاه استان مازندران - و کار و به دست گرفتن یک چهارم از بازار جهانی تا سال 2022 تا حد زیادی به موفقیت آنها در توسعه کامل فناوری 7 نانومتری بستگی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone