🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  2. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  3. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20003.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

یوتیوب ۱۱.۴ میلیون ویدیو را در فصل دوم ۲۰۲۰ حذف کرده است

یوتیوب از حذف ۱۱.۴ میلیون ویدیو در سه ماهه دوم ۲۰۲۰ (آوریل تا ژوئن) خبر داد که بیشتر آنها (۱۰.۸۴ میلیون) توسط هوش مصنوعی گزارش شده‌اند. یوتیوب می‌گوید به دلیل دنیاگیری ویروس کرونا تعداد کارمندان ...

یوتیوب از حذف ۱۱.۴ میلیون ویدیو در سه ماهه دوم ۲۰۲۰ (آوریل تا ژوئن) خبر داد که بیشتر آنها (۱۰.۸۴ میلیون) توسط هوش مصنوعی گزارش شده‌اند.

یوتیوب می‌گوید به دلیل دنیاگیری ویروس کرونا تعداد کارمندان این شرکت که ویدیوها را برای پیروی از قوانین بررسی می‌کنند، کاهش قابل توجهی پیدا کرده است. به همین دلیل این سایت مجبور شده تا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - برای مدیریت ویدیوها از هوش مصنوعی استفاده کند که به سختگیری بیشتر و حذف بیش از دو برابر ویدیوی بیشتر نسبت به سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ (ژانویه تا مارس) - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - منجر شده است.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر پاوه استان کردستان
ویدیوهای حذف شده در سه ماهه دوم ۲۰۲۰ بر اساس کشور یا منطقه. یوتیوب می‌گوید استفاده از VPN و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - ابزارهای تغییر موقعیت جغرافیایی روی این آمار تأثیر می‌گذارد.

به گفته یوتیوب استفاده از هوش مصنوعی، حذف محتواهای مشکوک به افراطی گری و کودک آزاری را بیش از ۳ برابر افزایش داده است. علاوه بر این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - ویدیوهایی که مخاطب را به مبارزه می‌طلبند (Dare)، ویدیوهای چالش و دیگر محتواهایی که مشکوک به آسیب رساندن به مخاطبین کم سن و سال بوده‌اند، از این پلتفرم حدف شده‌اند.

از ۱۱.۴ میلیون ویدیوی حذف شده، ۳.۸ میلیون ویدیو به دلیل احتمال آسیب به کودکان، ۳.۲ میلیون به دلیل اسپم یا کلاهبرداری، ۱.۷ میلیون به دلیل برهنگی یا محتوای جنسی، ۱.۲ میلیون به خاطر خشونت و ۹۰۰ هزار ویدیو به دلیل ترویج خشونت از یوتیوب حذف شده‌اند.

۳۸۲ هزار ویدیو توسط کاربران، - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - ۱۶۷ هزار ویدیو توسط گزارش دهندگان معتمد (Trusted Flagger)، ۲ هزار و ۲۲۰ ویدیو توسط سازمان‌های - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - غیرانتفاعی یا NGO‌ها و ۲۵ ویدیو نیز توسط دولت‌ها - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - برای حذف به یوتیوب گزارش شده‌اند. یوتیوب همچنین از حذف ۱.۹ میلیون کانال و بیش از ۲ میلیارد کامنت در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ خبر داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone