🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  2. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  4. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  5. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19990.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

انویدیا تیزر سری RTX 3000 را منتشر کرد [تماشا کنید]

انویدیا در آستانه برگزاری رویداد «جی‌فورس» در هفته آینده، تیزر طراحی کارت گرافیک نسل بعد این شرکت را منتشر کرد. مهندسان و طراحان انویدیا در ویدیوی جدیدی که این شرکت منتشر کرده در مورد ویژگی‌های ...

انویدیا در آستانه برگزاری رویداد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کمیجان استان مرکزی - «جی‌فورس» در هفته آینده، تیزر طراحی کارت گرافیک نسل بعد این شرکت را منتشر کرد.

مهندسان و طراحان انویدیا در ویدیوی جدیدی که این شرکت منتشر کرده در مورد ویژگی‌های کارت گرافیک مبتنی بر معماری «امپر» (Ampere) صحبت کردند. شایعاتی که اخیراً منتشر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کمیجان استان مرکزی - شده‌اند از معرفی سری RTX 3000 از جمله کارت گرافیک RTX 3080 و کارت گرافیک پرچمدار RTX 3090 در تاریخ اول سپتامبر (۱۱ شهریور) خبر می‌دهند.

به نظر می‌رسد در لحظات پایانی ویدیو قسمتی از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کمیجان استان مرکزی - کارت RTX 3090 نمایش داده می‌شود. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کمیجان استان مرکزی - شایعاتی که اخیراً منتشر شده‌اند از طراحی X شکل این کارت گرافیک - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کمیجان استان مرکزی - و همچنین طراحی جدید مسیر خنک کننده خبر می‌دهند. انویدیا در این ویدیو تأکید زیادی روی سیستم خنک کننده دارد و می‌گوید برای بهبود جریان هوا و از میان برداشتن برخی از محدودیت‌های خنک کننده‌های فعلی، سیستم کولینگ کارت گرافیک جدید را از نو طراحی کرده است.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کمیجان استان مرکزی
تصویر منتسب به RTX 3090

طراحی X شکل و بازطراحی سیستم خنک کننده سبب تغییر کانکتور - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کمیجان استان مرکزی - برق کارت گرافیک جدید شده است. انویدیا می‌گوید در کارت گرافیک جدید از کانکتور ۱۲ پین استفاده کرده که ابعاد کوچکتری در مقایسه با دو کانکتور ۸ پین دارد. انویدیا همراه با کارت جدید آداپتور سازگار با کابل‌های ۸ پین را عرضه می‌کند. انویدیا می‌گوید استفاده از کانکتور ۱۲ پین سبب افزایش فضا روی برد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کمیجان استان مرکزی - و استفاده از قطعات بیشتر و سیستم کولینگ بهتر شده است.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کمیجان استان مرکزی

انویدیا همچنین در این ویدیو به استفاده از فنر جدید و باریکی اشاره می‌کند که استفاده از آن فضای مورد نیاز برای تعبیه قاب پشتی در این کارت گرافیک را فراهم کرده است. بر اساس شایعات منتشر شده، کارت گرافیک RTX 3090 سه اسلات را اشغال می‌کند و با ۲۴ گیگابایت حافظه GDDR6X و قیمت ۱۴۰۰ دلار از راه خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone