🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  3. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  4. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  5. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19991.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس ذن‌فون ۷ رونمایی شد؛ دوربین چرخشی و نمایشگر ۹۰ هرتز

ایسوس از ذن‌فون ۷ و ذن‌فون ۷ پرو رونمایی کرد. این دو گوشی همانند ذن‌فون ۶ از دوربین چرخشی برخوردار بوده و با قابلیت‌های جدید از جمله دوربین تله فوتو و نمایشگر OLED با نرخ ...

ایسوس از ذن‌فون ۷ و ذن‌فون ۷ پرو رونمایی کرد. این دو گوشی همانند ذن‌فون ۶ از دوربین چرخشی برخوردار بوده و با قابلیت‌های جدید از جمله دوربین تله فوتو و نمایشگر OLED با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز به بازار عرضه می‌شوند.

مهم ترین ویژگی بصری ذن‌فون ۷ دوربین چرخشی آن است. به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نکا استان مازندران - لطف همین ویژگی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نکا استان مازندران - دیگر خبری از بریدگی نمایشگر و حفره نیست و کاربر می‌تواند عکس‌های سلفی بهتر را با دوربین اصلی بگیرد. ذن‌فون ۷ از  دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و میدان دید ۱۱۳ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نکا استان مازندران - درجه و دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابری برخودار است. مدل پرو همانند مدل پایه از دوربین سه گانه برخوردار است با این تفاوت که دوربین‌های تله فوتو و اصلی لرزشگیر تصویر اپتیکال دارند.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نکا استان مازندران

ایسوس - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نکا استان مازندران - می‌گوید دوربین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نکا استان مازندران - این گوشی تا ۲۰۰ هزار بار قابلیت چرخش دارد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نکا استان مازندران - که در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نکا استان مازندران - مقایسه با - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نکا استان مازندران - ذن فون - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نکا استان مازندران - ۶ (۱۰۰ هزار بار) دو برابر شده است. علاوه بر این چرخش دوربین حالا نرم‌تر و سریع‌تر شده و طول عمر آن برای ۱۰۰ بار چرخش در روز به مدت ۵ سال اعلام شده است.

ذن‌فون - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نکا استان مازندران - ۷ و مدل پرو از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +1080p و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز برخوردارند. مدل پرو به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، ۸ گیگابایت رم و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نکا استان مازندران - ۲۵۶ گیگابایت حافظه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نکا استان مازندران - داخلی مجهز شده و مدل پایه به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده است. ظرفیت باتری در هر دو مدل ۵۰۰۰ هزار میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نکا استان مازندران

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه ذن‌فون ۷ و مدل پرو می‌توان به پشتیبانی از فرکانس زیر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نکا استان مازندران - ۶ گیگاهرتزی شبکه 5G و تعبیه حسگر اثر انگشت درون دکمه پاور در لبه کناری اشاره کرد. خبری از جک - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نکا استان مازندران - ۳.۵ میلیمتری هدفون نیست.

ذن‌فون ۷ و ذن‌فون ۷ پرو - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نکا استان مازندران - به ترتیب با قیمت ۷۱۵ و ۹۲۵ دلار در تایوان به بازار عرضه شده‌اند. ایسوس می‌گوید این گوشی‌ها از حدوداً یک هفته دیگر در برخی کشورهای اروپایی به بازار عرضه می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone