🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  3. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  4. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20004.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

این آی مک هم اندازه قوطی نوشابه است [تماشا کنید]

آی مک کامپیوتری قدرتمند و زیباست اما جای زیادی اشغال می‌کند. یکی از کاربران خوش ذوق اینترنت برای از میان برداشتن این مانع «کوچکترین آی مک دنیا» را ساخته است. «Michael Pick»، می‌گوید کوچکترین آی ...

آی مک کامپیوتری قدرتمند و زیباست اما - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستارا استان گیلان - جای زیادی اشغال می‌کند. یکی از کاربران خوش ذوق اینترنت برای از میان برداشتن این مانع «کوچکترین آی مک دنیا» را ساخته است.

«Michael Pick»، می‌گوید کوچکترین آی مک دنیا را ساخته و با آپلود ویدیو در یوتیوب پروسه ساخت آن را از ابتدا تا انتها شرح داده است. این کامپیوتر مینیاتوری که تقریباً هم اندازه قوطی ردبول - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستارا استان گیلان - است، به گفته سازنده بازی ماینکرفت را با نرخ هزار فریم بر ثانیه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستارا استان گیلان - اجرا می‌کند.

Pick برای ساخت این آی مک - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستارا استان گیلان - کوچک از کیس چاپ شده با پرینتر سه بعدی، رزبری پای و نمایشگر ۷ اینچی IPS استفاده کرده است. او برای اینکه همه قطعات درون کیس جا - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستارا استان گیلان - شوند - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستارا استان گیلان - مجبور شد دو پورت USB و درگاه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستارا استان گیلان - اترنت را از رزبری پای جدا کند و با متصل کردن دانگل بی سیم به پورت USB باقی مانده، ماوس و کیبورد را به کامپیوتر وصل کرد.

برق مورد نیاز این آی مک توسط درگاه USB-C که زیر نمایشگر و کنار پورت USB 2 - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستارا استان گیلان - قرار گرفته تأمین می‌شود. برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد قطعات، پردازنده به هیت سینک مجهز شده و یک فن کوچک هم هوای گرم را از کیس خارج می‌کند.

Pick برای اینکه این آی مک به نمونه واقعی نزدیک‌تر شود، کیس آن را با اسپری نقره‌ای رنگ کرد و لوگوی اپل را نیز زیر با دقت زیر نمایشگر قرار داد. حاشیه صفحه نمایش نیز با اسپری مشکی رنگ ایجاد شد تا این کامپیوتر کوچک هر چه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستارا استان گیلان - بیشتر به نمونه واقعی شبیه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone