🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  2. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  3. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19989.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شرکت DJI از گیمبال Osmo Mobile 4 با قیمت ۱۴۹ دلار رونمایی کرد

DJI از گیمبال موبایل Osmo Mobile 4 رونمایی کرد. از مهم ترین تغییرات این مدل نسبت به نسل قبل می‌توان به اضافه شدن گیره آهنربایی اشاره کرد که نصب کردن گوشی را آسان‌تر و سریع‌تر ...

DJI از گیمبال موبایل Osmo Mobile 4 رونمایی کرد. از مهم ترین تغییرات این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آمل استان مازندران - مدل نسبت به نسل قبل می‌توان به اضافه شدن گیره آهنربایی اشاره کرد که نصب کردن گوشی را آسان‌تر و سریع‌تر کرده است.

Osmo Mobile 4 همان طراحی تاشو نسل قبل را حفظ کرده اما حالا به لطف بهره - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آمل استان مازندران - مندی از دو قسمت آهنربایی می‌توان گوشی را با سرعت بیشتری به گیمبال وصل کرد. آهنربای اول در واقع همان گیره نگهدارنده است که اطراف گوشی را در بر می‌گیرد و آهنربای دوم به پنل پشتی متصل شده و گوشی را به گیره وصل می‌کند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آمل استان مازندران

گیمبال Osmo Mobile 4 همانند OM 3 پس از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آمل استان مازندران - جمع شدن به راحتی درون کیف جای گرفته و شارژدهی ۱۵ ساعته را ارائه می‌کند. می‌توان به لطف کابل USB-C که درون جعبه محصول قرار شده باتری گوشی را برای مدت زمان کوتاه شارژ کرد. به گفته سازنده این مدل نسبت به نسل قبل سبک‌تر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آمل استان مازندران - و کوچک‌تر شده و موتورهای آن نیز ارتقاء پیدا کرده اند.

چندین مد جدید به OM4 اضافه شده و مدهای قبلی نیز بهبود پیدا کرده‌اند. برای مثال قابلیت Dolly Zoom که حالا به Dynamic Zoom تغییر نام داده است، حین دور شدن از سوژه بزرگنمایی را کاهش داده و حین نزدیک شدن بزرگنمایی را کم می‌کند. قابلیت Spin Shot Gimbal Movement موبایل را می‌چرخاند و به - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آمل استان مازندران - کمک قابلیت Clone Me Panorama می‌توانید در تصاویر پانوراما چند کلون از سوژه ایجاد کنید.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آمل استان مازندران

افکت‌های فوق را به کمک نسل قبلی هم - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آمل استان مازندران - می‌شد خلق کرد، اما DJI حالا مدهای اختصاصی برای آنها در نظر گرفته تا کار کاربران را راحت‌تر کند. به گفته سازنده قابلیت ردیابی سوژه‌ها نیز در - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آمل استان مازندران - گیمبال Osmo Mobile - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آمل استان مازندران - 4 بهتر شده و اگر برای مثال آن را روی میز قرار دهید افراد بالغ، کودکان و حیوانات را بهتر تشخیص می‌دهد.

گیمبال Osmo Mobile 4 از هم اکنون با قیمت ۱۴۹ دلار (تقریباً ۲۰ دلار - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آمل استان مازندران - دلار گران تر از OM 3) از سایت رسمی سازنده قابل خریداری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone