🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  2. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  4. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20001.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

شفاف سازی iFixit در مورد سیستم های خنک کننده گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا

تیم iFixit بعد از کالبدشکافی مدل های مختلف گلکسی نوت 20 اولترا و گلکسی نوت 20 اعلام کرد برخی از این گوشی ها به سیستم خنک کننده محفظه بخار مسی و برخی دیگر به پدهای حرارتی ...

تیم iFixit بعد از کالبدشکافی مدل های مختلف گلکسی نوت 20 اولترا و گلکسی نوت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خراسان استان خراسان - 20 اعلام کرد برخی از این گوشی ها به سیستم خنک کننده محفظه بخار مسی و برخی دیگر به پدهای حرارتی ساخته شده از گرافیت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خراسان استان خراسان - مجهز شده اند.

اعلام این خبر نگرانی بسیاری از کاربران گوشی های سامسونگ را به دنبال داشت و برخی مدعی شدند که گوشی هایشان حین انجام تسک های سنگین بیش از اندازه داغ می کند و اینطور نتیجه گیری کردند که این گوشی ها حتما از پدهای گرافیتی برخوردار هستند و این سیستم کارایی محفظه های بخار مسی را ندارد!

در کالبد شکافی ifixit مشخص شد برخی نسخه های برخوردار از اسنپدراگون +865 گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا دارای - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خراسان استان خراسان - پدهای حرارتی گرافیتی است که در زیر تصویر آن را مشاهده می کنید.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خراسان  استان خراسان

اما iFixit با انتشار - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خراسان استان خراسان - ویدیویی از کالبدشکافی گلکسی نوت 20 اولترا با چیپست اگزینوس 990 اعلام کرد که نوع سیستم خنک کننده این گوشی ها ارتباطی با چیپست آنها ندارد. در همین رابطه زک نلسون از کانال یوتیوب JerryRigEverything هم اعلام کرده که گوشی گلکسی نوت 20 اولترای او با - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خراسان استان خراسان - چیپست اگزینوس 990 به پدهای گرافیتی مجهز است و خبری از - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خراسان استان خراسان - اتاقک بخار در آن نیست.

در مقابل گفته می شود نوع - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خراسان استان خراسان - سیستم خنک کننده این گوشی ها به پشتیبانی آنها از تکنولوژی 5G بستگی دارد و بسته به اینکه از کدامیک از فرکانس های mmWave یا sub-6GHz استفاده کنند، متفاوت خواهد بود.

کارشناسان ifixit در پاسخ به گلایه برخی کاربران مبنی بر برتری مدل های بهره مند از محفظه بخار نسبت به پدهای گرافینی خاطرنشان کرده اند که شواهدی دال بر گرم شدن بیشتر مدل های بهره مند از پدهای گرافیتی وجود ندارد چراکه نه از روی بسته بندی و نه از روی ظاهر نمیتوان تشخیص داد که هر گوشی چه سیستم خنک کننده ای دارد و اگر کاربری احساس می کند که حین انجام - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خراسان استان خراسان - فرایندهای سنگین گوشی کمی بیشتر از حالت عادی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خراسان استان خراسان - داغ شده این یعنی سیستم خنک کننده فارغ از نوع آن کارش را به درستی انجام می دهد و تفاوت قابل توجهی میان این دو سیستم خنک کننده نیست.

در واقع تیم - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خراسان استان خراسان - iFixit اعلام کرده که تصور کاربران در مورد برترین سیستم خنک کننده محفظه بخار به خاطر برتری آن در - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خراسان استان خراسان - حوزه مارکتینگ است چرا که - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خراسان استان خراسان - تبلیغات بیشتری برای آن انجام - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خراسان استان خراسان - شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone