🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  2. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  3. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  5. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19998.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هواوی واچ فیت معرفی شد؛ نمایشگر AMOLED و ۱۰ روز شارژدهی

هواوی می‌خواهد حضور گسترده‌تری در بازار گجت‌های پوشیدنی داشته باشند و در همین راستا از دستگاه جدید خود، واچ فیت با شارژدهی بالا رونمایی کرده است. نسل آینده گجت پوشیدنی هواوی دارای طراحی چهارگوش و ...

هواوی می‌خواهد حضور گسترده‌تری در بازار گجت‌های پوشیدنی داشته باشند و در همین راستا از دستگاه جدید خود، واچ فیت با - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خوانسار استان اصفهان - شارژدهی بالا رونمایی کرده است.

نسل آینده گجت پوشیدنی هواوی دارای طراحی چهارگوش و وزن یایینی است و از چندین سنسور برای ردیابی فعالیت‌های - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خوانسار استان اصفهان - فیزیکی و همچنین جمع آوری اطلاعات سلامتی بهره می‌برد. هواوی واچ فیت در سه رنگ صورتی، سبز و مشکی وارد بازار می‌شود و کاربران از تاریخ ۱۳ شهریور ماه می‌توانند آن را با قیمت ۱۱۰ دلار خریداری کنند.

این گجت پوشیدنی در میان ساعت‌های هوشمند گران قیمت سری واچ GT و دستبندهای هوشمند اقتصادی این غول فناوری چینی قرار می‌گیرد. این محصول مانند سری واچ GT 2، حالت‌های مختلفی برای ردیابی تمرینات ورزشی کاربر دارد که شامل فعالیت‌های داخل خانه و فضای بیرون می‌شود.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خوانسار استان اصفهان

هواوی واچ فیت به GPS برای نقشه‌برداری مسیرها، سیستم پایش خواب و سنسورهای نظارت روی ضربان قلب و سطح اکسیژن خون مجهز شده و تا عمق ۵ متری در برابر نفوذ آب - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خوانسار استان اصفهان - مقاوم است. هواوی این محصول خود را به یک نمایشگر ۱.۶۴ اینچی از نوع امولد با شیشه خمیده 2.5D - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خوانسار استان اصفهان - مجهز کرده و تنها ۲۱ گرم وزن دارد که البته با بند، وزن آن افزایش پیدا می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به راهنمای ورزش‌ها به همراه نمایش آن‌ها به صورت انیمیشن، ۹۶ حالت ورزشی و سیستم نظارت روی استرس اشاره کرد. کاربران - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌توانند حداکثر ۴ گیگابایت آهنگ روی این گجت ذخیره کنند. هواوی ادعا کرده که واچ فیت تا ۱۰ روز شارژدهی دارد، با این حال برای بررسی این موضوع باید تا عرضه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خوانسار استان اصفهان - آن به بازار صبر کنیم.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خوانسار استان اصفهان

در حالی که هواوی واچ فیت یک ساعت هوشمند محسوب نمی‌شود، ویژگی‌های مناسب زیادی مانند نمایش نوتیفیکشن‌ها، وضعیت آب و هوا و تنظیم آلارم را در اختیارتان قرار می‌دهد. - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خوانسار استان اصفهان - هواوی قصد دارد با این گجت، با محصولاتی مانند فیت‌بیت شارژ ۴ و گارمین ویوو اسمارت ۴ رقابت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone