🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20002.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

فروش گوشی های چینی آلوده به بدافزار در آفریقا

بدافزاری که بدون اجازه کاربران، آنها را در سرویس های اشتراکی ثبت نام می کرد روی هزاران گوشی موبایل فروخته شده در آفریقا کشف شده است. شرکتی به نام Upstream که در زمینه مبارزه با تقلب ...

بدافزاری که بدون اجازه کاربران، آنها را در سرویس های اشتراکی ثبت نام می کرد روی هزاران گوشی موبایل فروخته شده در آفریقا کشف شده است.

شرکتی به نام Upstream - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان - که در زمینه مبارزه با تقلب فعالیت دارد کد مخرب مربوط به این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان - بدافزار را روی ۵۳ هزار گوشی برند Tecno که در اتیوپی، کامرون، مصر، - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان - غنا و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان - آفریقای جنوبی فروخته شده اند، کشف کرده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان - است.

کمپانی تولید کننده Tenssion در مصاحبه با نشریه های خبری گفته است که این بدافزار در زنجیره تامین و بدون اطلاع آن - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان - روی گوشی ها - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان - نصب شده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان - است.

جفری کلیوز رئیس پلتفرم Secure-D در شرکت Upstream پیرامون این خبر گفت:

این حقیقت که بدافزار مذکور از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان - قبل روی گوشی هایی نصب شده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان - که عموما توسط خانواده های کم درآمد خریداری می شوند همه چیز را - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان - در مورد این صنعت به شما می گوید.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان

بدافزار مورد نظر که Triada نام داد، کدهای مخربی به نام xHelper را روی گوشی های اندرویدی نصب می کند. این کدها در ادامه سرویس های اشتراکی را پیدا می کنند و درخواست های جعلی از جانب - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان - کاربر برای ثبت نام در آنها ارسال می کنند و تمام این فرایندها در خفا و بدون اطلاع کاربر انجام می گیرد.

در صورتی که درخواست ثبت نام با - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان - موفقیت روبرو شود، اعتبار از پیش پرداخت شده کاربر را مصرف می کند. Upstream در گزارش خود به کشف «فعالیت مشکوک» روی بیش از ۲۰۰ هزار گوشی Tecno پی برده است.

براساس اعلام شرکت تحقیقاتی IDC، هلدینگ Transsion یکی از تولیدکنندگان مطرح موبایل در چین است و در آفریقا بیشترین مقدار فروش را دارد. Tecno Mobile در پاسخ به این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان - خبر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان - بیانیه ای صادر کرده و گفته این یک مساله امنیتی قدیمی است، رفع شده و پچ مربوط به آن در ماه مارس ۲۰۱۸ منتشر شده است. اما اگر کاربری با این بدافزار روبرو شده باید آپدیت OTA را روی گوشی خود نصب کند یا برای دریافت کمک با واحد خدمات پس - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان - از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان - فروش این شرکت تماس حاصل نماید.

در ادامه بیانیه Tecno می خوانیم:

هر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان - نرم افزاری که روی گوشی های تولیدی ما نصب می شوند تست های امنیتی سفت و سختی را پشت سر می گذارند.

در ابتدای امسال شرکت امنیتی Malwarebytes نسبت به نصب اپ های مشابه روی گوشی های تولیدی یک شرکت چینی دیگر هشدار داد. این گوشی ها نیز عمدتا توسط خانواده های کم درآمد در آمریکا خریداری می شدند.

در سال ۲۰۱۶ نیز محققی به نام - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بانه استان کردستان - رایان جانسون دریافت که بیش از ۷۰۰ میلیون گوشی اندرویدی با بدافزار از پیش نصب شده روی آنها وارد بازار می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone