🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  3. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  4. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23489.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ژست‌های حرکتی Motion Sense در پیکسل ۴ چه کاربردی دارند؟

سری گوگل پیکسل ۴ به عنوان نخستین گوشی های مجهز به رادار سولی در دنیا، از قابلیت های کاربردی و امنیتی جدیدی بهره می برند. سرانجام گمانه زنی ها پیرامون تعبیه حسگر سولی در سری ...

سری گوگل پیکسل ۴ به عنوان نخستین گوشی های مجهز به رادار سولی در دنیا، از قابلیت های کاربردی و امنیتی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - جدیدی بهره می برند.

سرانجام گمانه زنی ها پیرامون - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - تعبیه حسگر سولی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - در سری پیکسل ۴ درست از آب درآمد و شب گذشته طی رویداد «ساخت گوگل» شاهد تیزری از کاربردهای این تراشه بودیم. در این تیزر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - به قابلیت Motion Sense یا همان ژست های حرکتی اشاره شده که به شما اجازه می دهد مواردی مثل رد کردن موزیک، بی صدا کردن - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - تماس دریافتی و غیره را بدون لمس صفحه انجام دهید.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان

Motion Sense مدیون چیپ رادار کوچکی به نام حسگر سولی است که با استفاده از امواج رادیویی با فرکانس بالا، محدوده، زاویه و سرعت حرکات را تشخیص داده و حرکات فیزیکی کاربر را به تعاملاتی با معنی برای نرم‌افزار تبدیل می - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - کند.

یکی دیگر از دلایل گوگل برای استفاده از رادار سولی سرعت بالای آن است که باعث شده شناسایی چهره و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - بازگشایی قفل در حداقل زمان ممکن انجام شود. این حسگر برخلاف دوربین های مادون قرمز معمولی، نزدیک شدن کاربر به صفحه - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - را تشخیص داده و به صورت خودکار سنسور IR را آماده شناسایی چهره می - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - کند، در نتیجه به محض برداشتن گوشی توسط کاربر مجاز، قفل صفحه باز خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان

آنطور که «سابرینا الیس»، مدیر محصول گوگل می گوید تمام ژست های حرکتی در چیپ Titan M پردازش می شوند و هیچ اطلاعاتی در این زمینه با دیگر سرویس های کمپانی به اشتراک گذاشته نمی شوند، با این حال امکان غیرفعال سازی این ویژگی وجود دارد. ظاهرا تیم سولی در حال توسعه - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - قابلیت های این رادار در زمینه هایی نظیر گیمینگ و سلامتی هستند.

تیم توسعه فناوری پیشرفته گوگل (ATAP) پنج سال زمان را صرف این توسعه فناوری مذکور کرده اما اتکای این قابلیت به رادار احتمالا مانع از فعال سازی آن در برخی کشورها خواهد شد. این فناوری بر فرکانس رادیویی ۶۰ گیگاهرتز متکی است که استفاده عمومی از آن در برخی کشورها نظیر هند و ژاپن ممنوع شده است.

از آنجا که گوشی های پیکسل به صورت غیررسمی به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - بازار ایران وارد می شوند، حتی در صورت ممنوعیت این باند در داخل کشور بعید است کاربران در استفاده از Motion Sense با مشکل خاصی مواجه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone