🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  3. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  5. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23499.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

حذف بخش‌هایی از تصویر با شبکیه مصنوعی چشم ممکن شد

رتینا یا شبکیه مصنوعی چشم پتانسیل بازگردانی بینایی به برخی افراد با اختلالات دیداری را دارد اما یکی از ایرادهای مهم آن داغ کردن است که محققان راهی برای غلبه بر آن پیدا کرده اند. ...

رتینا یا شبکیه مصنوعی چشم پتانسیل بازگردانی بینایی به برخی افراد - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - با اختلالات دیداری را دارد اما یکی از ایرادهای مهم آن - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - داغ کردن است که محققان راهی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - برای - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - غلبه بر آن پیدا کرده اند.

شبکیه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - مصنوعی از سنسور دوربین در پشت چشم داخلی و آرایه ای از الکترودها تشکیل شده که در کنار هم نور ورودی را دریافت کرده و از طریق عصب های - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - نوری به مغز می رسانند. در این فناوری صدها الکترود با ایجاد تکانه های الکتریکی حجم قابل توجهی از گرما تولید می کنند که می تواند بافت پشت چشم فرد را کباب کند. محققان دانشگاه استنفورد برای حل این مشکل روشی برای پردازش داده های ورودی به - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - صورت انتخابی توسعه داده اند.

ساده ترین راه برای غلبه بر مشکل دمای بالای شبکیه مصنوعی کاهش حجم داده هایی است که باید پردازش شوند. در این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - راستا تیم تحقیقاتی اطلاعات بصری را به صورت فشرده به دست نورون ها در پشت چشم می - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - رسانند و این فشرده سازی از طریق حذف سیگنال های اضافی صورت می گیرد.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سنندج استان کردستان

رتینای طبیعی چشم از سلول های مختلفی تشکیل شده که به شکل‌های متفاوتی به نور واکنش نشان می دهند. محققان می توانند نوع سلولی که سیگنال الکتریکی خاصی را ذخیره کرده بر اساس شکل موج آن شناسایی کنند. تیم تحقیقاتی با بهره گیری از همین قابلیت سیستمی توسعه داده که - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - سیگنال های تکراری را حذف کرده و تنها موارد ضروری را پردازش کند.

حجم داده های شبکیه مصنوعی در این روش ۴۰ درصد کاهش یافته در حالی که فقط داده های ۵ درصد سیگنال سلول ها مفقود - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - شده اند. مدل های فعلی تنها به چند صد الکترود مجهز شده اند در - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - حالی که شبکیه های با رزولوشن بالا و با کاربرد واقعی باید چند ده هزار الکترود داشته باشند، در نتیجه کاهش ۴۰ درصدی حجم داده ها گام بسیار مهمی در کمک به افراد - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - با اختلال های بینایی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone