🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  2. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  3. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  4. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  5. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23498.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اپ رکوردر پیکسل ۴ قابلیت تبدیل گفتار به متن آفلاین دارد

در مراسم معرفی محصولات گوگل، برنامه انحصاری پیکسل ۴ به نام رکوردر معرفی شد که قابلیت تبدیل گفتار به متن را به صورت آفلاین دارد. این برنامه به کمک قابلیت پردازش زنده صدا، تشخیص صحبت ...

در مراسم معرفی محصولات گوگل، برنامه انحصاری پیکسل ۴ به نام رکوردر معرفی شد که قابلیت تبدیل گفتار به متن را به صورت آفلاین دارد.

این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران - برنامه به کمک قابلیت پردازش زنده صدا، تشخیص صحبت و هوش مصنوعی می‌تواند به صورت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران - زنده مکالمه کاربر را به صورت متن در بیاورد. بر اساس گفته‌های گوگل، تمام پردازش‌های فوق داخل گوشی صورت می‌گیرد و کاربران برای تبدیل گفتار به متن به اتصال فعال اینترنت احتیاجی ندارند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا صدای ارائه‌ها، جلسات رسمی و مصاحبه‌ها را به صورت زنده تبدیل به متن کنند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران

در دمویی که از برنامه رکوردر در مراسم امروز نمایش داده شده، می‌توان دید که عملیات تبدیل گفتار به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران - متن بدون خطا و با سرعت مناسب صورت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران - می گرفت. البته در حالت عادی‌تر که کاربران از این ویژگی استفاده می‌کنند، نویز اطراف و همچنین صداهای اضافی باعث می‌شود که این سیستم‌های گفتار به متن با دقت کافی کار نکنند. همچنین در مراسم امروز، برنامه رکوردر پیکسل ۴، مستقیما به سخت‌افزار ضبط صدا متصل بود که کمی از شرایطی واقعی فاصله - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران - داشت.

یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه، قابلیت جستجوی ویژه است که کاربران می‌توانند صدا‌ها، عبارت‌ها و کلمات را در این برنامه سرچ کنند تا به بخش مربوط به صدای ضبط شده بروند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران

قابلیت‌های ارائه شده در برنامه رکوردر گوگل، بخشی از تلاش‌های این کمپانی برای ارائه سیستم‌های پردازش‌های صوتی است که اخیرا توسط گوگل معرفی شده‌‌اند. همچنین ویژگی مهم این سیستم‌ها این است که به صورت آفلاین کار می‌کنند و نیاری به اینترنت ندارند.

البته قابلیت تبدیل صدا به متن برنامه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران - رکوردر فعلا برای زبان انگلیسی کار می‌کند و بر اساس گفته‌های گوگل، در آینده‌ای نزدیک برای دیگر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران - زبان‌ها نیز عرضه خواهد شد. همچنین - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران - گوگل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران - از ارائه این برنامه برای دیگر گوشی‌های اندرویدی، سخنی به میان نیاورد تا فعلا برچسب انحصاری را به این برنامه بزنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone