🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  2. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  3. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  5. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23503.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

رصدخانه زیرزمینی ژاپن به شکارچیان امواج گرانشی می‌پیوندد

ژاپنی‌ها برای شکار امواج گرانشی سامانه قدرتمندی توسعه داده اند که دقت شناسایی این امواج مرموز را تا سه برابر افزایش خواهد داد. امواج گرانشی مدتهاست نظر دانشمندان را به خود جلب کرده اند. افراد ...

ژاپنی‌ها برای شکار امواج گرانشی سامانه قدرتمندی توسعه داده اند که دقت شناسایی این امواج مرموز را تا سه برابر افزایش خواهد داد.

امواج - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی - گرانشی مدتهاست نظر دانشمندان را به خود جلب کرده اند. افراد بسیاری گرانش را تنها نیرویی می دانند که اشیا را - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی - به سمت سطح زمین کشیده یا ما را از سقوط به سمت فضا حفظ می کند اما این نیرو به شکل چین و خمش - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی - هایی که در «فضا زمان» به وجود می آیند، تقریبا در تمام کیهان پراکنده شده است. انیشتین سال ها قبل وجود این - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی - موج - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی - ها را پیش بینی کرده بود، اما این - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی - نظریه همین چند سال - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی - قبل مورد تایید قرار گرفت.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی

تا کنون «تداخل سنج ویرگو» و «رصدخانه LIGO» با دو ساختار - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی - L مانند در واشنگتن و لوییزیانا به دنبال رصد این امواج بودند اما ژاپنی ها سامانه جدیدی به نام «رصدخانه امواج گرانشی کامیوکا» (KAGRA) توسعه داده اند که در کنار دو مورد قبلی به شناسایی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی - بهتر منبع امواج کمک می کند.

محققان تا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی - کنون حدود ۳۰ بار رسیدن این امواج به زمین را شناسایی کرده اند که اغلب توسط رصدخانه LIGO انجام گرفته اما از ۲۰۱۷ و با راه اندازی ویرگو این تحقیقات دقیق تر شده اند. دلیل این مساله موقعیت جغرافیایی ویرگو در ایتالیا است که امکان شناسایی دقیق تر منبع موج تا حد ۰.۱ - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی - درصد آسمان را فراهم کرده است.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی

رصد خانه KAGRA هم که قرار است تا آخر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی - پاییز در ژاپن راه اندازی شود، با LIGO و ویرگو همکاری نزدیکی خواهد داشت و به لطف موقعیت جغرافیایی خاص، هدف گیری امواج گرانشی را سه برابر دقیق تر از قبل می کند.

علاوه بر این رصدخانه ژاپنی ها به واسطه قرار گرفتن زیر زمین از تداخل های باد و فعالیت های لرزه ای نیز در امان است. برای کاهش تداخل های ناشی از حرارت نیز آینه‌ها با فناوری کرایوژنیک سرد می شوند. این فناوری قابلیت سرمایش سیستم  ها تا کمتر از ۱۲۰ کلوین را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone