🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  2. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  3. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  4. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  5. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23500.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

هدفون مارشال Major III Voice با پشتیبانی از دستیار گوگل معرفی شد

کمپانی سازنده تجهیزات صوتی مارشال، جدیدترین مدل هدفون‌های سری Major III با نام Major III Voice را معرفی کرده است. همان طور که از اسم این هدفون پیدا است، Major III Voice مجهز به دستیار گوگل ...

کمپانی سازنده تجهیزات صوتی مارشال، جدیدترین مدل هدفون‌های سری Major III با نام Major III Voice را معرفی کرده است. همان طور که از اسم این هدفون پیدا است، Major III Voice مجهز به دستیار گوگل خواهد بود.

مهمترین و تنها تفاوت هدفون Major III Voice نسبت به مدل معمولی‌تر آن، پشتیبانی از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - دستیار گوگل است. کاربران با کمک فرامین صوتی می‌توانند بروزرسانی‌های ترافیکی و آب و هوایی را دریافت کنند و یا از دستیار گوگل درخواست تعویض آهنگ‌ها را داشته باشند.

همچنین مارشال شارژدهی این دستگاه را هم بهبود داده و مدعی شده است که در صورت شارژ بودن کامل Major III Voice، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - این هدفون می‌تواند ۶۰ ساعت مداوم آهنگ پخش کند که حدود دو برابر مدل معمولی‌تر خواهد بود.

در صورتی هم که باتری هدفون‌ Major III Voice تمام شد، کاربران - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - می‌توانند به کمک جک ۳.۵ میلیمتری و کابل ارائه شده به همراه هدفون، به صورت بی‌وقفه به گوش دادن آهنگ‌های مورد علاقه خود بپردازند. همچنین کاربران می‌توانند به کمک کابل MicroUSB هدفون خود - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - را شارژ کنند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان

هدفون Major III Voice قابلیت پشتیبانی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - از کدک AptX را نیز دارد تا کاربران صدای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - باکیفیت‌تری را از طریق بلوتوث - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - دریافت کنند. همچنین درایور‌های ۴۰ میلیمتری این هدفون به همراه کدک AptX نوید پخش صدای با کیفیتی را می‌دهند.

از لحاظ ظاهری این هدفون تغییرات چندانی را به خود ندیده است. نمای بیرونی گوشی‌های هدفون Major III Voice، دارای طراحی خاص مارشال هستند و گوشی‌ها، از ابر‌های نرم استفاده می کنند. همچنین - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - لولاهای 3D برای جابجایی راحت‌تر این هدفون‌ها در نظر گرفته شده‌اند. کاربران به کمک یک دکمه کوچک، می‌توانند آهنگ‌های خود را تعویض کرده یا به تماس‌های ورودی پاسخ دهند. همچنین کنترل دستیار گوگل نیز از طریق همین - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - دکمه صورت می‌گیرد.

قیمت نهایی هدفون Major III Voice حدود ۱۷۰ دلار اعلام شده که تنها ۲۰ دلار از نسخه معمولی آن گران‌تر است. با - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - توجه به بهبود‌های این هدفون، خرید Major III Voice نسبت به نسخه معمولی‌‌تر پیشنهاد می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone