🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  3. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  4. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23504.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

سونی اکسپریا ۸ معرفی شد؛ طراحی جدید با چیپست قدیمی

سونی در ادامه روند نامعلوم نام‌گذاری گوشی‌های هوشمند خود، از اکسپریا ۸ نیز رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند جزو محصولات میان‌رده سونی قرار می‌گیرد و تنها در ژاپن به فروش می‌رسد. اکسپریا ۸ به ...

سونی در ادامه روند نامعلوم نام‌گذاری گوشی‌های هوشمند خود، از اکسپریا ۸ نیز رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند جزو محصولات - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر زنجان استان زنجان - میان‌رده سونی قرار می‌گیرد و تنها در ژاپن به فروش - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر زنجان استان زنجان - می‌رسد.

اکسپریا ۸ به یک صفحه نمایش ۶ اینچی LCD ولی با نسبت تصویر نامتعارف - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر زنجان استان زنجان - و خلاقانه ۲۱ به ۹ سونی مجهز شده است که از رزولوشن + FHD پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر به خوبی با گوریلا گلس ۶ محافظت شده و سونی این بار برخلاف اکسپریا ۱۰، قاب پشتی این گوشی را نیز - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر زنجان استان زنجان - به همین شیشه مستحکم مجهز کرده است.

در طراحی نمایشگر اکسپریا ۸ خبری از بریدگی و طراحی‌ حفره‌ای شکل نیست و سونی مثل سنت همیشه خود، حاشیه نمایشگر نسبتا بزرگی (نسبت به نسل کنونی گوشی‌ها) را برای این - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر زنجان استان زنجان - گوشی در نظر گرفته است. در این حاشیه نمایشگر، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با ضریب f2.0 تعبیه شده است. دوربین‌ اصلی این گوشی نیز یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۱.۸ دارد که توسط یک سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با f2.4 همراهی می‌شود.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر زنجان استان زنجان

مانند دیگر گوشی‌های اخیر سونی، حسگر اثر انگشت و کلید روشن و خاموش کردن این گوشی نیز به صورت ترکیبی در سمت راست اکسپریا ۸ قرار گرفته‌اند. همچنین قابلیت Side Sense - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر زنجان استان زنجان - سونی که از اکسپریا ۱ و ۵ در گوشی‌های سونی وجود دارد نیز در این گوشی پیدا می‌شود.

مغز متفکر اکسپریا ۸ نیز متشکل از چیپست میان‌رده و نسبتا قدیمی اسنپدراگون ۶۳۰ به همراه ۴ گیگابایت رم است. همچنین کاربران می‌توانند حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی این گوشی را به کمک درگاه میکرو اس‌دی افزایش دهند. یکی از نکات مثبت این گوشی، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری است که با پشتیبانی از LDAC نوید پخش صدای با کیفیتی را به کاربران می‌دهد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر زنجان استان زنجان

 

ابعاد این - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر زنجان استان زنجان - گوشی هم به نسبت صفحه نمایش بزرگ و عجیبش مناسب است. البته با توجه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر زنجان استان زنجان - به ضخامت ۸.۱ - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر زنجان استان زنجان - میلیمتری اکسپریا ۸، استفاده از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر زنجان استان زنجان - باتری با ظرفیت بیشتر از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر زنجان استان زنجان - ۲۷۶۰ میلی آمپری فعلی انتظار می‌رفت. در هر صورت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر زنجان استان زنجان - می‌توان این باتری را با شارژر سریع ۱۸ واتی، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر زنجان استان زنجان - در زمان کمی شارژ - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر زنجان استان زنجان - کرد.

سونی این گوشی را به صورت انحصاری برای بازار ژاپن در نظر گرفته است و از اواخر ماه جاری با قیمت ۵۰۵ دلار و در رنگ‌های سفید، سیاه، نارنجی و آبی در اختیار - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر زنجان استان زنجان - کاربران قرار میدهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone