🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  2. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  3. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19985.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

الگوریتم‌های طراحی شده برای تشخیص هویت با ماسک درصد خطای بالایی دارند

بسیاری از شرکت‌ها مدعی‌اند سیستم تشخیص چهره آنها دقت بالایی در شناسایی هویت افراد ماسک زده دارد. اما تحقیقات جدید نشان می‌دهند پوشاندن صورت نرخ خطای آنها را به طور چشمگیری بالا می‌برد. مؤسسه ملی ...

بسیاری از شرکت‌ها مدعی‌اند سیستم تشخیص چهره آنها - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - دقت بالایی در شناسایی هویت افراد ماسک زده دارد. اما تحقیقات جدید - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - نشان می‌دهند پوشاندن صورت نرخ خطای آنها را به طور چشمگیری - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - بالا می‌برد.

مؤسسه ملی فناوری و استانداردهای آمریکا (NIST) ۴۱ الگوریتم هوش مصنوعی را که پس از دنیاگیری ویروس کرونا توسعه داده شده‌اند بررسی کرد. بسیاری از این الگوریتم‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا چهره فرد را با ماسک هم تشخیص دهند و شرکت‌های توسعه دهنده آنها مدعی هستند این الگوریتم‌ها هویت فرد را حتی با پوشیده شدن نیمی از چهره نیز تشخیص می‌دهند.

به گفته موسسه یاد شده استفاده از ماسک نرخ اشتباه سیستم‌های تشخیص چهره را - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - بین ۵ تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد. برخی از الگوریتم‌ها - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - دقت بالایی داشتند، برای مثل نرخ خطای سیستم تشخیص چهره کمپانی چینی Dahua بدون - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - ماسک ۰.۳ درصد و با ماسک ۶ درصد بود. در برخی از الگوریتم‌ها نیز نرخ خطا به ۹۹ درصد می‌رسید.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان

درصد خطای الگوریتم تشخیص چهره شرکت Rank One که از آن در شهرهایی مثل دیترویت استفاده می‌شود، بدون ماسک ۰.۶ درصد و با ماسک ۳۴.۵ درصد بود. الگوریتم TrueFace نیز که در مدارس و پایگاه‌های نیروی هوایی آمریکا به کار گرفته می‌شود، بدون ماسک درصد خطای ۰.۹ را ثبت کرد ولی با استفاده از ماسک درصد خطای آن به ۳۴.۸ درصد رسید.

در این آزمایش همه الگوریتم‌های تشخیص چهره پس از استفاده از ماسک دچار خطا شدند. درصد خطا در برخی از الگوریتم‌ها تنها ۳ درصد بود؛ نکته‌ای که نشان می‌دهد تشخیص هویت با پوشش صورت غیرممکن نیست.

لازم به ذکر است که مؤسسه ملی فناوری و استانداردهای آمریکا - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - در این - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - آزمایش ماسک را به صورت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - دیجیتالی به چهره افراد اضافه کرد، بنابراین ممکن است درصد خطای الگوریتم‌ها با استفاده از تصاویر واقعی افراد ماسک زده به خاطر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - وجود انواع سایه‌ها و بافت ماسک - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - بیشتر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone