🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  2. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  3. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  4. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  5. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19984.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

بلومبرگ: اپل در حال توسعه نسخه ساده شارژر بی‌سیم AirPower است

بیش از یک سال پس از لغو تولید شارژر بی‌سیم AirPower، برخی گزارش‌ها از توسعه نسخه ساده این محصول برای آیفون خبر می‌دهند. اپل اواخر شهریور ماه سال ۹۶ از شارژر بیسیم AirPower رونمایی کرد. ...

بیش از یک سال پس از لغو تولید شارژر بی‌سیم AirPower، برخی گزارش‌ها از توسعه نسخه ساده این محصول برای آیفون خبر می‌دهند.

اپل اواخر شهریور ماه سال ۹۶ از شارژر بیسیم AirPower رونمایی کرد. یکی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی - از ویژگی‌های قابل توجه این محصول توانایی شارژ همزمان آیفون، ایرپاد و اپل واچ بود. کمپانی ساکن کوپرتینو اوایل فروردین ۹۸ از لغو تولید این محصول خبر داد و دلایل این تصمیم را داغ شدن بیش از حد و عدم پایداری اعلام کرد. حال خبرگزاری «بلومبرگ» با انتشار گزارش جدیدی می‌گوید اپل در حال توسعه نمونه ساده‌تر این شارژر بی‌سیم برای - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی - آیفون است.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی

پیش از این نیز شایعاتی در مورد توسعه شارژر وایرلس توسط اپل منتشر شده است. «مینگ-چی کو»، تحلیلگر باسابقه محصولات اپل اوایل بهمن ماه سال قبل پیش بینی کرد که اپل سال ۲۰۲۰ از شارژر وایرلس کوچک رونمایی می‌کند. «جان پراسر»، یکی از افشاگران دنیای فناوری نیز اواخر فروردین ماه امسال از احتمال عرضه نسخه جدید AirPower با چیپست A11 خبر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی - داد.

همانطور که گفته شد پیش بینی‌های فوق شایعه هستند، اما - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی - ممکن است اپل در آینده مدل ساده‌تر AirPower را بدون قابلیت شارژ همزمان چند دیوایس روانه بازار کند.

علاوه بر اپل شرکت‌های دیگری نیز در حال توسعه پد شارژ بی‌سیم هستند. اخیراً شرکت Nomad از شارژر بی سیم Base Station - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی - Pro با قابلیت شارژ چند دیوایس رونمایی کرد.

استارتاپ Aira نیز در حال توسعه نوعی فناوری به نام FreePower است که به جای سیم پیچ‌های سنتی از کویل‌های نازک پرینت شده روی مدار چاپی استفاده می‌کند. به گفته استارتاپ یاد شده استفاده از این فناوری سبب می‌شود تا دیگر نیازی نباشد تا دیوایس - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی - را به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی - شکلی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی - خاص روی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی - شارژر گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone