🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38461.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ سلطنت بتل رویال ها

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

زندگی امروزی آنقدر - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - پرفشار - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در پارک را - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

PUBG Mobile

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی
عکس مربوط به نسخه چینی بازی است.
  • بازی آنلاین است

تنسنت ساعاتی پیش به انتظارات پایان داد و نسخه انگلیسی پابجی موبایل را منتشر کرد. تمام حرف هایی که لازم بود را در بررسی هر دو نسخه اسمارت فون های پابجی و مقایسه آن ها با دیگر بازی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - معروف بتل رویال موبایل یعنی Rules of Survival زدیم، بنابراین فقط نکاتی که پیرامون همین نسخه انگلیسی زبان وجود دارد را بیان می کنیم.

پابجی موبایل فعلا تنها در کشور «کانادا» منتشر شده و هنوز تاریخ عرضه جهانی مشخص نیست

یکی اینکه نسخه انتشار یافته در غرب - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - 0.3.2 است. ورژن چینی چند روز پیش آپدیت 0.4.0 را دریافت کرد و تغییرات زیادی را در بازی شاهد بودیم. همچنین هنوز تاریخ عرضه جهانی مشخص نیست اما با توجه به عرضه محدود بازی، به نظر می رسد خیلی نباید منتظر بمانیم. نسخه کنونی احتمالا به زودی برای iOS هم منتشر می شود.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

PUBG Mobile

سازنده: Tencent Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 694 مگابایت زبان:

FortCraft

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

  • بازی آنلاین است

یک خبر عجیب برای تان داریم؛ با وجود اینکه اپیک گیمز نسخه بتا فورتنایت را به صورت محدود برای iOS منتشر کرد ولی بازی بعد از چند ساعت توانست رتبه یک دانلودهای اپ استور را به خودش اختصاص دهد. بازخوردهای اولیه هم خبر از یک پورت استثنایی و فوق العاده روی اسمارت فون ها را می دهند.

اما اگر نمی توانید تا زمان انتشار بازی برای اندروید صبر کنید و می خواهید مشغول عنوانی شبیه به فورتنایت شوید، ساخته جدید سازنده - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - Rules of Survival را دانلود کرده و سبک بتل رویال - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - را مفرح تر از همیشه تجربه کنید. FortCraft یک کپی مستقیم از فورتنایت است.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی
برای دانلود نسخه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کنونی باید برای ورژن - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بتا ثبت نام کنید. روی اندروید احتیاجی به این کار نیست و فقط بازی را دانلود نمایید ولی برای iOS - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - باید مراحل ثبت نام را بروید.

بازی تقریبا هیچ تفاوتی با اثر اپیک گیمز ندارد و بنابراین مشابه بقیه عناوین بتل رویال، در اینجا نیز صد بازیکن در محیطی بزرگ رها می شوند و هر کس که زنده بماند برنده خواهد شد. نکته متمایز فورتنایت و فورتکرفت با بازی های هم - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سبک نیز در آن است که هر دو بازی گیم پلی آرکیدتری نسبت به پابجی دارند و ساخت و ساز در آن ها اهمیت دارد.

به عبارت دیگر، با چکشی که دارید می توانید چوب، - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سنگ یا منابع دیگر به دست - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بیاورید و هنگام نبردها دور خود یک دیوار بکشید - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - یا برای مسیرهای بلند پله هایی بسازید. فورتکرفت فعلا در مرحله بتا به سر می برد و بنابراین هنگام انجام بازی احتمال دارد سرورها پر باشند. پیشنهاد می کنیم اگر این عنوان را دانلود کردید، صبح ها به تجربه اش بشنینید.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

FortCraft

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 426 مگابایت زبان:

Florence

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

  • بازی آفلاین است

به آخرین هفت سنگ سال 96 رسیدیم و در این هفته، دیوایس های اندرویدی میزبان دو بازی خوش ساخت بودند که قبلا - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - روی iOS عرضه شدند. اولین آن ها فلورانس است، عنوانی که توسط طراح ارشد مانیومنت ولی ساخته شده و با وجود گیم پلی کمتر درگیر کننده و مدت زمان کوتاه بازی اما به خاطر داستان - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - احساسی اش توانست نظرات مثبتی را جلب کند.

ساخته استودیوی Annapurna Interactive داستان زنی 25 ساله را روایت می کند که آشنایی اش با یک مرد، مسیر زندگی سرگردان او را تغییر می دهد. کار زیادی در فلورانس نباید انجام دهید. به جز اینکه گاهی اوقات روی صفحه کلیک کنید و چند چیز کوچک را بکشید.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

Florence

سازنده: Annapurna Interactive قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1000 مگابایت زبان:

Animus – Stand Alone

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

  • بازی آفلاین است

اما دومین بازی مورد انتظار اندروید که چند ماه روی iOS انتشار یافته بود همین Animus – Stand Alone است. بازی در واقع ادامه معنوی Ire: Blood Memory به حساب می آید، عنوانی که سه سال پیش - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - منتشر شد و به خاطر شباهت هایش با بازی سخت دارک سولز توانست با استقبال بازیکن ها مواجه شود.

برای علاقه مندان به سری دارک سولز، Animus مطمئنا حرف های زیادی برای گفتن دارد

Animus را می توانیم نسخه تکامل تر همین عنوان بنامیم که نسبت به قسمت قبلی خیلی بیشتر به دارک سولز شباهت دارد؛ دوربین بازی نزدیک تر آمده و از همان ابتدا بازی روی بی رحمش را نشان می دهد. بنابراین اگر حوصله عناوین - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اکشن سخت را ندارید، همین الان دور Animus را خط - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بکشید.

همانند - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - Ire: Blood Memory در اینجا هم در هر مرحله باید با دشمنان مختلف بجنگید و در نهایت به باس نهایی برسید. در صورتی که او را بکشید به مرحله - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بعد می روید. در این بین نیز می توانید اسلحه ها و آیتم های خود را قدرتمند تر کنید و مجهز تر به جنگ با تاریکی ها بروید.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

Animus - Stand Alone

سازنده: 10Birds قیمت: 7.99 - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2100 / - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - 1000 مگابایت زبان:

WarGames#

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

  • بازی آفلاین - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - است

بالاخره ساخته جدید سازنده Her Story عرضه شد و متاسفانه بازی یا شاید هم بهتر باشد بگوییم این سریال تعاملی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نتوانست انتظارات را خیلی برآورده کند؛ WarGames# داستان هکری با نام کلی (Kelly) را روایت می کند که برای نجات دنیا باید دست به دامن هک سیستم های مختلف بشود.

WarGames# همانند یک سریال - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تلویزیونی است. اتفاقات نمایش داده می شوند و هر از چند گاهی با انتخابات خود کلی را - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مسیرش راهنمایی می کنید. این اولین بار نیست که سریالی تعاملی را روی تلفن های هوشمند میبینیم و هر چند WarGames# با چیزی که انتظار داشتیم فاصله دارد ولی باز به خاطر ایده اش بد نیست نیم نگاهی به آن بیاندازیم.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

Eko Presents: #WarGames

سازنده: Eko قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 27.2 مگابایت زبان:

My Tamagotchi Forever

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

  • بازی آفلاین است

یک شبیه ساز حیوانات دیگر. همانند بازی های مشابه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در My Tamagotchi Forever هم باید از یک حیوان دیجیتالی نگهداری کرده و مراقبش باشید؛ او - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - را به حمام ببرید، غذا - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بدهید و با انجام مینی گیم های مختلف سرگرمش کنید. نسبت به عناوین مشابه، My Tamagotchi Forever چیز جدیدی برای ارائه ندارد.

اما محبوبیت این سری بین بازیکن ها شاید دلیل خوبی باشد تا قسمت جدید آن را تجربه نمایید. جدا از اینکه بازی از تکنولوژی واقعیت افزوده هم پشتیبانی می - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کند و می توانید در محیط های واقعی، با حیوان مجازی خود قایم باشک بازی کنید.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

My Tamagotchi Forever

سازنده: BANDAI NAMCO قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 280 / 99.73 مگابایت زبان:

projekt.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

  • بازی آفلاین است

در projekt. شما باید با گذاشتن اجسام مربعی شکل روی محیط وسط، - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سایه هایی در دو دیوار به - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - وجود بیاورید. در واقع ساخته جدید استودیوی Stampede Games که به خاطر عنوان پیشینش Evo Explores و شباهت - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هایش با مانیومنت ولی تا حدودی بین بازیکن ها شناخته شده است، روی انعکاس نور تمرکز دارد.

در هر مرحله به - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - گونه ای مکعب ها را می چینید تا سایه هایی که بازی خواسته به وجود بیایند. اگرچه ایده گیم پلی بازی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خیلی پیچیده نیست ولی سازنده خیلی خوب توانسته از آن استفاده کند و در صورتی که خواهان یک تجربه معمایی هستید پیشنهاد می کنیم - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - projekt. را از دست ندهید.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

projekt.

سازنده: Stampede Games قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 61.4 مگابایت زبان:
در بخش - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone