🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  3. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  4. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38460.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ امسال تولید سنسورهای دوربین خود را تا دو برابر افزایش می دهد

خبرگزاری کره ای ETNews مدعی شده که کمپانی سامسونگ قصد دارد در سال جاری تیراژ تولید سنسورهای دوربین خود برای موبایل ها را تا دو برابر افزایش دهد. پیش از این خبر رسیده بود که ...

خبرگزاری - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - کره ای ETNews مدعی شده که کمپانی سامسونگ قصد دارد در سال جاری تیراژ تولید سنسورهای دوربین خود برای موبایل ها را تا دو برابر افزایش دهد.

پیش - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - از این خبر رسیده بود که این موبایل ساز بزرگ در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - حال آماده سازی ۱۳ خط تولید خود در کارخانه Hwasung است. خطوطی که قرار است از این پس به جای چیپ های حافظه DRAM، به تولید حسگر دوربین اقدام کند. تنها یکی از این خطوط تولید می تواند در ماه تا ۲۰ هزار سنسور را به تولید برساند.

سامسونگ در سال گذشته موفق - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - شده بود - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - جایگاه بزرگترین تولید کننده چیپ در دنیا را از کمپانی آمریکایی اینتل برباید، اما به نظر می رسد امسال کره ای ها قصد دارند سونی را از مقام بزرگترین تولید کننده سنسورهای دوربین پایین - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - بکشند.

در چند سال اخیر کیفیت بالای سخت افزار تولیدی توسط سونی باعث شده تا این شرکت به عنوان تولید کننده برتر حسگرهای عکاسی برای تعداد زیادی از موبایل های هوشمند حاضر در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - بازار تبدیل - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - شود - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - و سال به سال به ظرفیت تولید این محصول افزوده شود.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل

کمپانی ژاپنی در حال حاضر ماهیانه قادر به تولید ۱۰۰ هزار واحد از سخت افزار مورد اشاره است، اما مقامات این شرکت خبر از افزایش ظرفیت تولید طی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - ماه های آینده داده اند. این در حالی است که در صورت راه اندازی تمام خطوط کارخانه Hwasung توان تولید سامسونگ تا ۱۱۵ هزار قطعه در ماه افزایش خواهد یافت.

در حال حاضر بیشتر موبایل های تولیدی سامسونگ از سنسورهای دوربین ساخت این شرکت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - استفاده نمی کنند. این مسئله حتی در خصوص نسخه مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ موبایل های گلکسی S9 و S9 پلاس نیز صدق می کند. اما با توجه به شنیده های اخیر به نظر می رسد این روند به تدریج دستخوش تغییر شود. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - به خصوص که پرچمداران این شرکت با سنسورهای ساخت داخل، بهترین عملکرد را در میان تمام موبایل های هوشمند موجود در بازار دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone