تعمیرات یخچال میدیا در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17105.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مقاومت بالای نمایشگر در تست سقوط آیفون ۱۲ مینی [تماشا کنید]

تست سقوط آیفون ۱۲ مینی باری دیگر مقاومت فوق العاده بالای نمایشگر سری آیفون ۱۲ را ثابت کرد. ظاهراً صفحه نمایش این موبایل به لطف فناوری «سرامیک شیلد» ضدضربه شده است. وب سایت CNet تست ...

تست سقوط آیفون ۱۲ مینی باری دیگر مقاومت فوق العاده بالای نمایشگر سری آیفون ۱۲ را ثابت کرد. ظاهراً صفحه نمایش این موبایل به لطف فناوری «سرامیک شیلد» ضدضربه شده است.

وب سایت CNet تست سقوط آیفون ۱۲ مینی را از ارتفاع‌های مختلف انجام داد. در این آزمایش فریم، پنل پشتی و لنز دوربین آسیب دیدند ولی به نمایشگر آسیبی وارد نشد.

آیفون ۱۲ مینی ابتدا از ارتفاع ۹۱ سانتی متری و به طرف نمایشگر روی زمین - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سوادکوه استان مازندران - افتاد. در این آزمایش نمایشگر آسیب ندید - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سوادکوه استان مازندران - ولی فریم دچار فرورفتگی شد. مینی از همین ارتفاع اما این بار از پنل پشت روی زمین افتاد که لبه‌ها دچار فرورفتگی شدند ولی خوشبختانه پنل ترک برنداشت.

نوبت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سوادکوه استان مازندران - به سقوط از ارتفاع ۱.۸۲ متری به طرف نمایشگر رسید و نمایشگر مینی از این آزمایش نیز سربلند بیرون آمد. البته فرورفتگی‌های بیشتری در لبه‌ها به ویژه در قسمت اتصال نمایشگر به بدنه در لبه پایینی ایجاد شد. تست سقوط از همین ارتفاع اما به طرف پنل پشت تکرار شد و باز هم پنل پشتی در برابر ترک برداشتن مقاوت کرد ولی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سوادکوه استان مازندران - ماژول دوربین و لنزها آسیب دیدند.

ارتفاع سقوط باز هم افزایش - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سوادکوه استان مازندران - پیدا کرد و آیفون - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سوادکوه استان مازندران - ۱۲ مینی این بار از ارتفاع ۲.۷۴ متری از سمت نمایشگر روی زمین انداخته شد. صفحه نمایش این موبایل به لطف فناوری سرامیک شیلد بدون کوچترین آسیب از آزمایش سربلند بیرون آمد ولی فریم آسیب زیادی دید. تست از همین ارتفاع به طرف پنل پشت انجام شد و بالاخره پنل پشتی مینی آسیب دید. سمت راست - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سوادکوه استان مازندران - پنل پشتی از سه طرف ترک برداشت و یکی از آن‌ها تقریباً تا نیمه بالایی پنل پشت کشیده شد.

CNet می‌گوید مقاوم‌ترین قسمت سری آیفون ۱۲ بدون شک نمایشگر است - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سوادکوه استان مازندران - چرا که سقوط از ارتفاع‌های مختلف روی آسفالت نیز نمی‌تواند آسیبی به آن وارد کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone