تعمیرات یخچال آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13559.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت لپ‌تاپ‌‌های قدیمی را به کنسول ایکس باکس سری ایکس تبدیل می‌کند

تصمیم مایکروسافت برای در دسترس قرار دادن بازی‌های ایکس باکس در تمام دستگاه‌های کاربران ظاهرا جدی است و این شرکت قصد دارد روی آوردن سرویس بازی‌های ابری به رایانه‌های شخصی و مرورگرهای وب کار کند. ...

تصمیم مایکروسافت برای در دسترس قرار دادن بازی‌های ایکس باکس در تمام دستگاه‌های کاربران ظاهرا جدی است - تعمیرات یخچال آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و این شرکت قصد دارد روی آوردن سرویس بازی‌های ابری به رایانه‌های شخصی و مرورگرهای وب کار کند.

براساس اعلام مایکروسافت، اواخر سال جاری میلادی، سرویس بازی ابری به اپلیکیشن ایکس باکس در ویندوز ۱۰ اضافه خواهد شد و کاربران با استفاده از سرورهای مایکروسافت آژور می‌توانند مانند «ایکس باکس سری ایکس» بازی‌های این کنسول را روی رایانه‌هایی با ویندوز ۱۰ اجرا کنند. «کریم چودری» از مایکروسافت ادعا می‌کند که «قدرتمندترین کنسول جهان به آژور می‌آید.»

تعمیرات یخچال آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان

با این وجود که مراکز داده مایکروسافت از سخت‌ افزار ایکس باکس سری ایکس - تعمیرات یخچال آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - استفاده می‌کند، افرادی که در محیط ویندوز بازی‌ها را اجرا می‌کنند باید تجربه مشابهی با افرادی داشته باشند - تعمیرات یخچال آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که از کنسول جدید مایکروسافت استفاده می‌کنند. از جمله بهبود‌های این شیوه می‌توان به سرعت بارگذاری سریع‌تر و فریم ریت بهتر بازی‌ها اشاره کرد.

همچنین با ورود سرویس بازی‌های ابری ایکس باکس به کامپیوتر، امکانات جالبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همانطور که در - تعمیرات یخچال آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سرویس‌های پخش بازی مانند GeForce Now انویدیا دیده‌ایم، کاربران می‌توانند به شرط داشتن اتصال اینترنت مناسب، بازی‌ها را روی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سخت‌‌افزارهای قدیمی یا کم توان اجرا کنند.

سرویس بازی‌ ابری بخشی از - تعمیرات یخچال آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - «ایکس باکس گیم پس» برای رایانه‌ها محسوب می‌شود که یک سرویس اشتراکی است و بازی‌‌های زیادی به کاربران ارائه می‌کند. با استفاده از این سرویس، می‌توانید با استریم کردن یک بازی، گیم‌پلی آن را مشاهده کنید و در صورت نیاز آن را به صورت جداگانه دانلود کنید. همچنین اگر بازی باب میل شما نباشد وقت خود را هدر نداده‌اید.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که طی چند هفته آینده تمام مشترکین سرویس «ایکس باکس گیم پس» قادر به استریم بازی‌ها از طریق مرورگرهای وب - تعمیرات یخچال آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خود مانند «مایکروسافت اِج»، «کروم» و همچنین «سافاری» خواهند بود. با این وجود دستگاه‌های بیشتری از جمله مک‌بوک‌های اپل که معمولا تصور اجرای بازی‌ها روی آن‌ها سخت است، می‌توانند بازی‌های این کنسول را اجرا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone