🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23029.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

آیفون XR پرفروش ترین گوشی سال 2019 لقب گرفت

بر اساس گزارش جدید شرکت تحقیقاتی Omdia، آیفون XR پرفروش ترین گوشی سال 2019 بوده و رقیب اصلی خود یعنی آیفون 11 را با 9 میلیون واحد صادرات بیشتر پشت سر گذاشته است. طبق گزارش ...

بر اساس گزارش جدید شرکت تحقیقاتی Omdia، آیفون XR پرفروش ترین گوشی سال 2019 بوده و رقیب اصلی خود یعنی آیفون 11 را با 9 میلیون واحد صادرات بیشتر پشت سر گذاشته است.

طبق گزارش شرکت یاد شده، اپل سال گذشته میلادی 46.3 میلیون آیفون XR صادر کرده که افزایش دو برابری را نسبت به سال 2018 (23.1 میلیون واحد) نشان می دهد. در عین حال، صادرات آیفون 11 در مدت زمان مشابه به 37.3 میلیون واحد رسیده است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خلخال استان اردبیل

آیفون XR و آیفون 11 اپل در جایگاه اول و دوم پرفروش ترین گوشی های سال 2019 قرار گرفته اند و پس از آنها گلکسی A10، گلکسی A50 و گلکسی A20 سامسونگ به ترتیب رتبه های سوم تا پنجم جدول را به خود اختصاص دادند.

آیفون 11 پرو - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خلخال استان اردبیل - مکس با 17.6 میلیون واحد صادر شده، ششمین گوشی پرفروش سال 2019 لقب گرفته و پس از آن آیفون 8 با فاصله بسیار نزدیک (17.4 میلیون واحد) پرچمدار جدید اپل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خلخال استان اردبیل - را تعقیب می کند.

نکته جالب حضور ردمی نوت 7 در رتبه هشتم جدول است. شیائومی سال گذشته میلادی 16.4 میلیون واحد از میان رده خود را صادر کرده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خلخال استان اردبیل - که با توجه به قیمت و عملکرد این گوشی چندان دور از تعجب نیست.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خلخال استان اردبیل

آیفون 11 پرو با 15.5 میلیون واحد صادر شده در جایگاه نهم و گلکسی J2 Core با 15.2 میلیون واحد در قعر جدول قرار گرفته است.

طبق برآوردهای شرکت Omdia، در مجموع صادرات آیفون ها در سال گذشته میلادی نسبت به سال 2018 با کاهش 4.6 درصدی مواجه شده است. این افت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خلخال استان اردبیل - صادرات که شرکت یاد شده گرانی آیفون ها را علت آن ذکر می کند، باعث نشد تا اپل جایگاه اول تا دوم را از دست بدهد.

اوایل دی ماه گزارش شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research نشان داد آیفون - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خلخال استان اردبیل - XR پرفروش ترین گوشی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خلخال استان اردبیل - در هر چهار فصل سال 2019 بوده است.

آیفون XR (بررسی دیجیاتو) سال 2018 به عنوان - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خلخال استان اردبیل - مدل ارزان قیمت آیفون XS و آیفون XS مکس روانه بازار گردید و از همان آغاز با استقبال خوب خریداران مواجه شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone