تعمیرات یخچال بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  3. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13560.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

بلومبرگ: اپل واچ سری ۷ با حاشیه‌های کمتر نمایشگر و تراشه سریعتر از راه می‌رسد

اپل در ادامه سال جاری میلادی از اپل واچ سری ۷ رونمایی می‌کند که ظاهرا حاشیه‌های اطراف نمایشگرش نسبت به نسل کنونی کمتر خواهد بود و همچنین با استفاده از تکنیک جدیدی، نمایشگر به صفحه ...

اپل در ادامه سال جاری میلادی از اپل واچ سری ۷ رونمایی می‌کند - تعمیرات یخچال بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که ظاهرا حاشیه‌های اطراف نمایشگرش نسبت به نسل کنونی کمتر خواهد بود و همچنین با استفاده از تکنیک جدیدی، نمایشگر به صفحه جلویی نزدیکتر می‌شود.

طبق گزارش جدید بلومبرگ، کوپرتینویی‌ها امسال نسل جدید ساعت هوشمند خود را با نام احتمالی اپل واچ سری ۷ معرفی می‌کنند که قابلیت‌های جدیدی مانند پردازنده - تعمیرات یخچال بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سریعتر، - تعمیرات یخچال بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ارتباطات بی‌سیم بهتر و نمایشگر ارتقا یافته خواهد داشت.

ظاهرا اپل می‌خواهد در نسل جدید اپل واچ حاشیه‌های نمایشگر را کاهش دهد و به سراغ تکنیک لایه‌سازی - تعمیرات یخچال بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جدیدی برود تا نمایشگر را به - تعمیرات یخچال بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کاور جلویی نزدیکتر کند. این ساعت هوشمند ضخامت بیشتری نسبت به نسل کنونی - تعمیرات یخچال بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خواهد داشت، اما این ضخامت بیشتر به گونه‌ای نیست که کاربر آن را متوجه شود.

تعمیرات یخچال بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان

اپل در این محصول از فناوری باند فوق وسیع (UWB) ارتقا یافته استفاده می‌کند که هم اکنون در ایرتگ وجود دارد. با وجود - تعمیرات یخچال بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اینکه برخی گزارش‌ها به استفاده از سنسورهای بیومتریک سلامتی جدیدی در اپل واچ سری ۷ اشاره کرده بودند، بلومبرگ نظر دیگری دارد:

«اپل در گذشته به دنبال استفاده از سنسور سنجش دمای بدن در مدل امسال - تعمیرات یخچال بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بود، اما به احتمال زیاد شاهد چنین سنسوری در مدل ۲۰۲۲ خواهیم بود. سنسور اندازه‌گیری قند خون که برای افراد مبتلا به دیابت کاربرد دارد، احتمالا تا چندین سال دیگر برای استفاده تجاری آماده نمی‌شود.»

اپل چند روز پیش از سیستم عامل watchOS 8 - تعمیرات یخچال بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2021 رونمایی کرد که قابلیت‌های جدیدی را به مدل‌های مختلف اپل واچ می‌آورد. این احتمال وجود دارد که برخی ویژگی‌های این سیستم عامل منحصر به اپل واچ سری - تعمیرات یخچال بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ۷ - تعمیرات یخچال بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - باشند.

بلومبرگ در گذشته گفته بود که اپل مشغول - تعمیرات یخچال بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کار - تعمیرات یخچال بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - روی یک مدل جان‌سخت ساعت هوشمندش است و احتمالا همین امسال از راه می‌رسد. اما گزارش جدید می‌گوید باید منتظر چنین محصولی در سال - تعمیرات یخچال بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ۲۰۲۲ باشیم، - تعمیرات یخچال بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - البته شاید سال آینده میلادی هم معرفی نشود. بلومبرگ همچنین از معرفی نسل جدید اپل واچ SE در سال ۲۰۲۲ خبر داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone