🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  2. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  5. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19241.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ال جی از تلویزیون جدید QNED با نمایشگر MiniLED رونمایی کرد

ال جی در آستانه برگزاری نمایشگاه CES 2021 از تلویزیون جدید خود با فناوری MiniLED رونمایی کرد. تلویزیون جدید ال جی LG QNED TV نام داشته و نمایشگر LCD آن از لامپ‌های LED بسیار کوچک ...

ال جی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گرگان استان گلستان - در آستانه برگزاری نمایشگاه CES 2021 از تلویزیون جدید خود با فناوری MiniLED رونمایی کرد.

تلویزیون جدید ال جی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گرگان استان گلستان - LG QNED TV نام داشته و نمایشگر LCD آن از لامپ‌های LED بسیار کوچک به عنوان بک‌لایت استفاده می‌کند. سازنده کره‌ای می‌گوید سایز LEDهای به کار رفته در این تلویزیون یک دهم سایز LEDهای بکار رفته در تلویزیون‌های LCD قبلی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گرگان استان گلستان - است.

به گفته ال جی استفاده از لامپ‌های LED کوچک‌تر در QNED TV سبب می‌شود تا تعداد بیشتری از آنها را درون تلویزیون جای داد که منجر به افزایش روشنایی صفحه نمایش شده است. سازنده کره‌ای اضافه می‌کند که مزیت دیگر استفاده از LEDهای کوچک، تأثیر مثبت بر قابلیت لوکال دیمینگ (Local Dimming) و افزایش نسبت کنتراست خواهد بود. ال جی می‌گوید مدل 8K تلویزیون LG QNED TV از ۳۰ هزار LED به عنوان بک‌لایت استفاده می‌کند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گرگان استان گلستان
کوچک کردن LEDها به سازندگان تلویزیون اجازه می‌دهد تا تعداد بیشتری از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گرگان استان گلستان - آنها را درون تلویزیون - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گرگان استان گلستان - قرار دهند که سبب افزایش کنتراست و نمایش رنگ مشکی طبیعی تر می‌شود.

ال جی می‌افزاید از فناوری‌های نقطه کوانتومی (Quantum dot) و نانوسل نیز در تلویزیون‌های جدید خود استفاده کرده تا دقت رنگ در آنها را افزایش دهد. - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گرگان استان گلستان - این شرکت می‌خواهد بیش از ده مدل از سری تلویزیون‌های QNED در ابعاد مختلف - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گرگان استان گلستان - و در رزوشولن‌های 8K و 4K و همچنین چند تلویزیون جدید OLED را در نمایشگاه CES 2021 معرفی کند.

اوایل ماه جاری میلادی سامسونگ نیز از آمادگی خود برای معرفی تلویزیون‌های MiniLED از برند QLED خبر داد و اواخر آذر ماه از تلویزیون ۱۱۰ اینچی 4K با نمایشگر MicroLED رونمایی کرد. این سازنده کره‌ای یک هفته قبل اعلام کرد که پیش - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گرگان استان گلستان - از نمایشگاه CES و در رویدادی به نام The First Look 2021 در تاریخ - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گرگان استان گلستان - ۱۷ - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گرگان استان گلستان - دی (۶ ژانویه) از تلویزیون‌های جدید خود رونمایی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone