🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  2. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  5. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29756.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل: محروم شدن ما از بازار چین بدون عواقب نخواهد بود

نزاع قانونی بین اپل و کوالکام روز به روز در حال شعله‌ور شدن است و حالا اپل نسبت به عواقب وخیم ممنوعیت عرضه برخی موبایل‌های این شرکت در بازار چین هشدار داده است. اپل که ...

نزاع قانونی بین اپل و کوالکام روز به روز در حال شعله‌ور شدن است و حالا اپل نسبت به عواقب وخیم ممنوعیت عرضه برخی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - موبایل‌های این شرکت در بازار چین هشدار داده است.

اپل که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - اخیرا اعلام کرده - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - با انتشار چندین به‌روزرسانی دغدغه های کوالکام را حل می کند حالا مدعی شده که ممنوعیت فروش آیفون ها نه تنها چین بلکه کل بازار موبایل را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

اپل در درخواست تجدید نظر خود به توضیح لطماتی پرداخته - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - که به خاطر ممنوعیت فروش موبایل های این شرکت به اقتصاد چین وارد می شود. این موارد شامل بیکار شدن تعداد زیادی از - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - کارکنان شاغل در کارخانه های تولید آیفون و محروم شدن دولت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - پکن از مالیات قابل توجه این شرکت می شود. تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجانچین بزرگترین بازار موبایل های هوشمند در دنیا به شمار می رود و - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - به همین خاطر اپل تاکید کرده که فشارهای ناشی از تصمیم دادگاه چینی ممکن است این شرکت را به تسلیم شدن در برابر درخواست های غیر منطقی و غیر منصفانه کوالکام مجبور کند که در نهایت به پسرفت صنعت موبایل منجر خواهد شد.

نزاع دور و دراز اپل و کوالکام بر سر حقوق پتنت ها و موارد دیگری است. به باور کوالکام برخی قابلیت های آیفون شامل تغییر فرمت و ابعاد عکس ها - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - و مدیریت اپلیکیشن ها حین ناوبری آنها ناقض برخی پتنت هایش است و به لطف همین ادعا توانسته مانع از فروش آیفون 10 و مدل های قبل از آن در چین شود.

کوالکام به این رای هم راضی نشده و در پی ممنوعیت عرضه آیفون های XR، XS و XS Max در آمریکا است و حتی توانسته کمیسیون تجارت بین الملل (ITC) این کشور را به بازنگری در بحث ممنوعیت واردات آیفون از چین ترغیب کند.

از سوی دیگر اپل مدعی است که رفتارهای غیرقانونی طرف مقابل از سوی قانونگذاران سراسر دنیا در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - دست بررسی است و چینی ها نیز باید در رای صادره تجدید نظر کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone