🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  2. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  5. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29774.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

آیا سامسونگ گوشی هولوگرافیک تولید می‌کند؟

کم مانده که تولیدکنندگان موبایل برای تلفن های هوشمند سراغ هولوگرام بروند و از چنین نمایشگر‌ هایی برای تولید موبایل استفاده کنند. همین چند سال پیش احتمال عرضه‌ی چنین محصولاتی وجود نداشت و بعید بود ...

کم مانده که تولیدکنندگان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیرگاه استان مازندران - موبایل برای تلفن های هوشمند سراغ هولوگرام بروند و از چنین نمایشگر‌ هایی برای تولید موبایل استفاده کنند. همین چند سال پیش احتمال عرضه‌ی چنین محصولاتی وجود نداشت و بعید بود تولید کننده‌ مطرحی سراغ تولید گوشی هولوگرافیک بود اما با اتفاقات رخ داده و پیشرفت های صورت گرفته، اکنون این امکان وجود دارد که طی چند سال آینده، شاهد عرضه گوشی هولوگرافیک سامسونگ باشیم.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیرگاه استان مازندران

پتنت جدیدی با نام «دستگاه تولید هولوگرام و روش های کار آن » توسط سامسونگ منتشر شده   که نشان می‌دهد این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیرگاه استان مازندران - شرکت کره‌ای به قسمتی از تکنولوژی مورد نیاز دست یافته است. دیوایس توصیف شده در این پتنت می‌تواند تصویر هولوگرافیکی بالای تلفن های هوشمند ایجاد کند. البته این دستگاه برای به نمایش پر آوردن تصاویر معلق در هوا، به سخت افزار قوی و گران نیاز دارد.

بدین ترتیب هنوز تولید انبوه چنین نمایشگر‌ هایی نمی‌تواند صرفه اقتصادی داشته باشد و محققان باید راهی برای پایین آوردن هزینه‌ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیرگاه استان مازندران - های آن بکنند. این مسئله موجب می‌شود که چنین محصولی ابتدا با پنل های ال سی دی عرضه گردد و خبری از نمایشگر‌ های اول - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیرگاه استان مازندران - نباشد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیرگاه استان مازندران

ضمن اینکه احتمال دارد گوشی توصیف شده، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیرگاه استان مازندران - به قابلیت SLM نیز مجهز شود. این نام از سرواژه‌ های عبارت Spatial Light Modulator به معنی مدولاتور فضایی نوری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیرگاه استان مازندران - گرفته شده و در واقع به دستگاه تولید هولوگرام سامسونگ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیرگاه استان مازندران - اشاره دارد.

سامسونگ نیاز دارد تا محدودیت‌ های - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیرگاه استان مازندران - سیستم‌ های SLM کنونی را از میان بردارد و گزینه‌ های بهتری برای موبایل هولوگرافیک خود استفاده کند. دستگاه‌ های هولوگرافیک کنونی به تراکم پیکسل بستگی دارند و تنها می‌توانند تصاویری خاص را پخش کنند. سیستم جدید این شرکت به فاکتور یاد شده بستگی نخواهد داشت و می‌تواند الگو‌ های هولوگرافیک کامپیوتری را هم به نمایش بگذارد.

تا به حال سامسونگ گزینه‌ های زیادی برای موبایل‌ های هولوگرافیک در اختیار دارد و پتنت‌ های زیادی ثبت نموده است. به همین دلیل جای تعجبی نخواهد بود اگر ناگهان ویژگی‌ های خاصی از گوشی هولوگرافیک سامسونگ منتشر گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone