🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  4. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  5. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29743.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گوگل به ربات ها نحوه‌ ارتباط با محیط را می‌آموزد

چندی پیش ویدیو‌ هایی منتشر شد که نشان می‌داد هوش مصنوعی OpenAI حرکات ماهرانه را به ربات ها می آموزد. حال گوگل سعی دارد برای توسعه‌ی سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خود، روشی شبیه به آموزش کودکان ...

چندی پیش ویدیو‌ هایی منتشر شد که نشان می‌داد هوش مصنوعی OpenAI حرکات ماهرانه را به ربات ها می آموزد. حال گوگل سعی دارد برای توسعه‌ی سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خود، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - روشی شبیه به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آموزش کودکان را در پیش بگیرد و نحوه‌ی شناسایی و ارتباط با اشیاء یا محیط را بیاموزد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان

در ملاقات و بلاگ های منتشر شده توسط اریک جانگ، مهندس نرم افزار بخشی رباتیک گوگل، به الگوریتم خاصی با نام Grasp2Vec اشاره شده که به هوش - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مصنوعی نحوه‌ی شناسایی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خصوصیات اشیا مختلف را می‌آموزد. بدین ترتیب هوش مصنوعی می‌تواند بهترین روش برای برقراری ارتباط با - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اشیا را پس - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مشاهده‌ آن ها انتخاب کرده و به کار ببندد.

نحوه‌ی عملکرد این سیستم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به تکنولوژی طراحی شده‌ برای هوش مصنوعی OpenAI شباهت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دارد که بر اساس یادگیری ماشینی توسعه یافته است. برای مثال ربات ها بر اساس سیستم جدید گوگل می‌تواند بهترین - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - لحظه برای گرفتن هر شئ را انتخاب کند و رفتاری متفاوت برای اشیا مختلف برگزیند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان

اریک جانگ  با انتشار مطلبی درباره‌ی Grasp2Vec عنوان می‌کند:

«این نحوه‌ی یادگیری هنوز در دست بررسی و آزمایش است تا به سیستم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - های رباتیک بیاموزد که بدون احتیاج به دیتای تمرینی یا دستورالعمل های زیاد و نظارت مستقیم بتوانند بهترین نحوه‌ی صحیح ارتباط با محیط یا اشیا انتخاب کنند. با استفاده این روش خودنظارتی، ربات ها می‌توانند به آسانی اشیا یا تغییرات بصری در محیط را بشناسند و روند مناسبی در پیش بگیرند.»

این تیم با همکاری کمپانی X Robotics، سعی کرده به یک بازوی روباتیک، نحوه‌ی گرفتن و برقراری ارتباط «ناخواسته» با اشیا را بیاموزد. این بازو نیز موفق شده از این روش به خوبی استفاده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کند و هر شئ مختلف را به نحو دیگری جابجا کند.

تماشا کنید: هوش مصنوعی OpenAI حرکات ماهرانه را به ربات ها می آموزد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone