🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  4. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  5. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43227.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصاویر تازه از اسپیکر هوشمند Invoke هارمان کاردون، مجهز به کورتانا

سال گذشته بود که خبر توسعه یک اسپیکر هوشمند از سوی کمپانی «هارمان کاردون» (زیرمجموعه سامسونگ) را در دیجیاتو خواندید و حالا تصاویر و مشخصات دستگاه مورد بحث در اسناد سازمان FCC منتشر شده است. ...

سال گذشته بود که خبر توسعه یک اسپیکر هوشمند از سوی کمپانی «هارمان کاردون» (زیرمجموعه سامسونگ) را در دیجیاتو خواندید و حالا تصاویر و مشخصات دستگاه مورد بحث در اسناد سازمان FCC منتشر شده است.

بر اساس اطلاعات موجود، اسپیکر هارمان کاردون با نام تجاری «Invoke» که به دستیار هوشمند کورتانا مجهز شده، از - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - یک اسپیکر 40 واتی در کنار سه ووفر 45 میلیمتری و سه توییتر 13 میلیمتری بهره برده و برای برقراری ارتباط، از بلوتوث نسخه 4.1 و وای فای استفاده می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

تصاویر منتشر شده همچنین نشان می دهند که در بالای اسپیکر، یک قسمت لمسی نیز تعبیه شده که در صورت ضربه کوتاه به آن می توان به تماس های ورودی پاسخ داد، موسیقی در حال پخش را قطع کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و زنگ ساعت را متوقف نمود. همچنین با لمس طولانی تر امکان فعال سازی کورتانا یا رد تماس های ورودی نیز فراهم می شود.

لازم به ذکر است که کاربران ویندوز 10 با آپدیت «Creators» می توانند Invoke را از طریق نرم افزار کورتانای موجود کنترل کنند و دارندگان دستگاه های مجهز به اندروید و iOS نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - باید برای این کار، اپلیکیشن کورتانا را روی ابزار خود نصب - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نمایند؛ چرا که به نظر می رسد برنامه جداگانه ای برای اسپیکر مذکور توسعه داده نشده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

عکس های بخش درونی Invoke جزئیات خاصی را در مورد این اسپیکر مشخص نمی کنند؛ اما در پنل دایره ای شکل متعلق به قسمت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بالای دستگاه می توان حضور 13 عدد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - LED برای نورپردازی و گزارش وضعیت کورتانا را مشاهده کرد.

گفتنی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - است محصول مورد بحث در حال حاضر مراحل تست و توسعه را پشت سر می گذراد و احتمالاً تا پایان سال 2017 به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه تصاویر Invoke را - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مشاهده می کنید:

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone