🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  2. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  3. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  4. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  5. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29750.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ترامپ، موتور جستجوی چینی و آیفون؛ موضوع صحبت های پیچای در کنگره آمریکا

مدیرعامل گوگل برای پاسخگویی به سوالاتی در مورد نمایش تصویر ترامپ پس از جستجوی کلمه احمق و پروژه موتور جستجوی سانسور شده برای چین در برابر کمیته قضایی کنگره حاضر شد. ساندار پیچای در این ...

مدیرعامل گوگل برای پاسخگویی به سوالاتی در مورد نمایش تصویر ترامپ پس از جستجوی کلمه احمق و پروژه موتور جستجوی سانسور شده برای چین در برابر کمیته قضایی کنگره حاضر شد.

ساندار پیچای در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - این جلسه با سوال عجیبی از - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - سوی یکی از نمایندگان جمهوری خواه به نام «استیون کینگ» مواجه شد که ظاهرا فکر می کرد آیفون توسط گوگل ساخته می شود. او در پاسخ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - گفت:

آقای نماینده، آیفون توسط شرکت دیگری ساخته می شود!

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان

یکی از مواردی که گمانه زنی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - ها درباره جانب داری سیاسی گوگل را برانگیخته، نمایش تصاویر ترامپ پس از جستجوی کلمه احمق (idiot) در وب است. - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - «زو لوفگرن» نماینده دموکرات کنگره از خواستار توضیح بیشتر در این باره شد و پیچای در پاسخ گفت که این موتور میلیاردها صفحه وب را در ایندکس کپی کرده و کلیدواژه را با این صفحات تطبیق می دهد. در مرحله بعد نتایج بر اساس ۲۰۰ معیار مختلف از جمله ارتباط، تازگی، محبوبیت و غیره مرتب می شوند.

زو لوفگرن که ظاهرا - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - هدفش از طرح این سوال کنایه زدن به گفته های جمهوری خواهان در مورد دستکاری نتایج جستجو بود پرسید: «پس کسی در پشت پرده منتظر نیست تا نتایج جستجوی کاربران را مشخص کند». پیچای هم در پاسخ منکر دخالت گوگل در نمایش نتایج شد.

وی در پاسخ به سوال نماینده تگزاس درباره توسعه موتور جستجوی چینی موسوم به «دراگون فلای» و اعمال سیاست های - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - محدود کننده مد نظر دولت پکن آن گفت:

در حال حاضر برنامه ای برای راه اندازی موتور جستجو در چین نداریم. ماموریت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - اصلی ما فراهم کردن دسترسی کاربران به اطلاعات - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - به عنوان یکی از ارکان حقوق بشر است. بنابرین همیشه در حال تلاش برای ارائه اطلاعات در تمام دنیا هستیم ولی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - فعلا برنامه ای برای توسعه موتور جستجو در چین - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - نداریم.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلانپیچای تاکید کرده که دراگون فلای یک پروژه محدود داخلی است که تعداد مهندسان فعال در آن با گذشت زمان تغییر کرده است. به گفته او در حال حاضر ۱۰۰ نفر از مهندسان این شرکت در حال کار روی پروژه دراگون فلای هستند. وی به صورت تلویحی به توسعه و آزمایش این موتور جستجو برای کشورهایی مثل چین اشاره کرد.

مدیرعامل گوگل زمان صرف شده برای - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - توسعه این پروژه را مشخص نکرد اما مذاکره با دولت چین برای توسعه موتور جستجوی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - خاصی را تکذیب کرد.

گمانه زنی های پیرامون این پروژه باعث شد ۶۰ گروه حقوق - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - بشری از جمله «سازمان عفو بین الملل» و «گزارشگران بدون مرز» با تاکید بر اینکه گوگل در این صورت به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - زندانی شدن شهروندان - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - چینی به خاطر بیان عقاید کمک خواهد کرد، خواهان - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - توقف توسعه دراگون فلای شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone