🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  3. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  4. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29745.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

هواوی با Window به بازار تلویزیون هوشمند وارد می‌شود؟

به نظر می‌رسد که هواوی تصمیم گرفته بالاخره به بازار تلویزیون هوشمند وارد شود چرا که اکنون این کمپانی چینی نام تجاری Huawei AI Window را به ثبت رسانده است. در اسناد توصیف شده برای این نام ...

به نظر می‌رسد که هواوی تصمیم گرفته بالاخره به بازار تلویزیون هوشمند وارد شود چرا که اکنون این کمپانی چینی نام تجاری Huawei AI Window را به ثبت رسانده است.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان

در اسناد توصیف شده برای این نام تجاری، هواوی مدعی شده‌ که قصد دارد از این نام برای تلویزیون‌های هوشمند و پنل‌های ال سی دی خود استفاده کند. حتی گفته شده که این شرکت قصد دارد از نام - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان - زیر برند خود یعنی آنر برای تلویزیون‌های هوشمندش استفاده نماید.

البته - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان - از آنجایی سال ۲۰۱۴ چنین اتفاقی یکبار رخ داده و تلویزیونی با رزولوشن 4K و نام آنر A55 عرضه شده، بعدی نیست چنین محصولی دوباره به خط تولید هواوی اضافه شود و شاهد معرفی یک تلویزیون OLED نیز با نام آنر باشیم.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان

البته هنوز هیچ مشخصاتی از این تلویزیون لو نرفته و تنها نامی تجاری برای تلویزیون مذکور یا تکنولوژی بکار رفته در آن ثبت شده که هنوز هم از تولید آن خبری قطعی نمی‌‌دهد. علاوه بر این مشخص نیست که این سند در چه تاریخی فرستاده شده و هواوی چه زمانی علاقه به تولید چنین گجت هوشمندی داشته است.

همانطور که می‌دانید شرکت‌های بزرگ صنعت تکنولوژی علاقه‌ی زیادی به ثبت پتنت دارند. آنها - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان - در هر لحظه‌ ایده‌های تیمشان را ثبت می‌کنند و احتمال دارد که این نام تجاری هم به همین دلیل ثبت شده باشد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان

با - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان - این وجود اگر چنین گزارشی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان - درست باشد و هواوی قصد داشته باشد به صنعت تولید تلویزیون هوشمند وارد شود، شاهد پیشرفت - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان - احتمالی این برند خواهیم بود چرا که اکنون بسیاری از کمپانی های مختلف تولید کننده ی موبایل در این زمینه نیز فعالیت دارند و این برند پس از شیائومی می‌تواند دومین برند چینی باشد که چنین روندی را پیش می‌گیرد - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان - تا تلویزیون هوشمند - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان - تولید کند.

با - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان - این - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان - وجود برای قطعی شدن این خبر، باید منتظر اعلام رسمی یا حتی یک مراسم معرفی غافلگیر کننده‌ باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone