🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  2. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  3. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29776.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

لنوو Z5s با دوربین سه گانه و بریدگی قطره‌ای رسماً معرفی شد

بالاخره شرکت لنوو اولین گوشی بهره‌مند از سه دوربین خود یعنی لنوو Z5s را معرفی نمود و به نوعی نسخه ارزانتری نسبت به لنوو Z5 پرو برای طرفداران این برند چینی فراهم آورده است. با ...

بالاخره شرکت لنوو - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهسوار استان مازندران - اولین گوشی بهره‌مند از سه دوربین خود یعنی لنوو Z5s را معرفی نمود و به نوعی نسخه ارزانتری نسبت به لنوو - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهسوار استان مازندران - Z5 پرو برای طرفداران این برند چینی فراهم آورده است. با این وجود، موبایل جدید به مراتب از نسخه‌های معمولی لنوو Z5، گوشی قوی‌تری به شمار می‌رود. همچنین این تلفن هوشمند، اولین گوشی تولید کننده‌ی چینی خواهد بود که از بریدگی قطره‌ای در بالای نمایشگر خود بهره می‌برد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهسوار استان مازندران

لنوو Z5s از یک نمایشگر ال سی دی ۶.۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ بهره می‌برد و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهسوار استان مازندران - یک دروبین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهسوار استان مازندران - تشخیص چهره و تکنولوژی ترکیب پیکسل در بریدگی قطره‌ای آن قرار خواهد گرفت.

همانطور که پیشتر گفته شده بود یک پردازنده‌ی هشت هسته ای اسنپدراگون ۷۱۰ به همراه پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۶ وظیفه پردازش را در این موبایل بهره دارند. ضمن اینکه این موبایل قرار است در سه نسخه‌ی مختلف عرضه گردد که برای هر کدام از آنها ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهسوار استان مازندران

در بدنه‌ی پشتی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهسوار استان مازندران - این موبایل آرایه دوربین سه‌ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهسوار استان مازندران - گانه‌ای قرار گرفته که شامل یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال می‌شود. یک سنسور - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهسوار استان مازندران - عمقی ۵ مگاپیکسلی نیز برای عکسبرداری پرتره در این آرایه قرار گرفته است. علاوه بر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهسوار استان مازندران - این دوربین سه گانه لنوو Z5s از قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K بهره می‌برد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهسوار استان مازندران - و یک فلش LED نیز برای آن درنظر گرفته شده است.

این موبایل از یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و به صورت پیش فرض از اندروید اوریو به همراه رابط کاربری ZUI 10 پشتیبانی می‌کند. این موبایل قرار است در سه رنگ مختلف طوسی، نارنجی و بنفش عرضه شود و کاربران می‌توانند با - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهسوار استان مازندران - صرف هزینه‌ای معادل ۲۰۲ دلار، ارزانترین نسخه‌ی آن را خریداری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهسوار استان مازندران - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادنوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ سایت ***** کولر گازی ایوولی EVCID-24-MD-1 شما را با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone