🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  2. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29764.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

چالش صد هزار دلاری شرکت آمریکایی برای یک سال زندگی بدون تلفن هوشمند

وب سایت Vitaminwater که یک تولید کننده‌ی نوشیدنی ورزشی محسوب می‌شود با انتشار مطلبی در سایت خود، کاربران را به چالش جالبی دعوت کرده و جایزه‌ی مالی خوبی نیز برایش در نظر گرفته است؛ بر اساس ...

وب سایت Vitaminwater که یک تولید کننده‌ی نوشیدنی ورزشی محسوب می‌شود با انتشار مطلبی در سایت خود، کاربران را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سبزوار استان خراسان - به چالش جالبی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سبزوار استان خراسان - دعوت کرده و جایزه‌ی مالی خوبی نیز برایش در نظر گرفته است؛ بر اساس ادعای این شرکت، اگر شخصی بتواند یک سال زندگی بدون تلفن هوشمند را دوام آورد، آنگاه ۱۰۰ هزار دلار جایزه این - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سبزوار استان خراسان - کمپانی را از آن خود خواهد کرد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سبزوار استان خراسان

در این وبسایت به چالش توصیف شده با عنوان «اسکرول نکردن برای یکسال» اشاره شده و تنها چند اقدام ساده برای اینکار نیاز است؛ در ابتدا کاربران باید با انتشار تصویری در شبکه های اجتماعی معتبر نظیر اینستاگرام و توییتر، با ذکر کردن (منشن) این کمپانی یک سال - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سبزوار استان خراسان - بدون گوشی را به بهترین شکل ممکن توصیف کنند.

پس از این هیئت داوران، تمامی عکس های ارسالی را بر اساس خلاقیت و منحصر به فرد بودن بررسی خواهد کرد. حتی ارتباط فرهنگی یا تجاری نیز در قضاوت آنها تاثیرگذار خواهد بود. همچنین طنز نهفته در تصویر و کپشن - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سبزوار استان خراسان - آن نیز بی تاثیر نخواهد بود.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سبزوار استان خراسان

بدین ترتیب Vitaminwater برندگانی برای این بازی انتخاب خواهد کرد و آنها به گزینه هایی برای شرکت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سبزوار استان خراسان - در مسابقه اصلی بدل خواهند شد. در این مسابقه اگر شخصی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سبزوار استان خراسان - بتواند یک سال کامل را بدون تلفن هوشمند سپری کند، برنده - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سبزوار استان خراسان - ۱۰۰ هزار دلار جایزه خواهد شد . حتی اگر شخصی بتواند ۶ ماه سراغ گوشی خود نرود نیز یک جایزه ۱۰ هزار دلاری به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سبزوار استان خراسان - وی تعلق خواهد گرفت.

البته کاربر قادر است از یک تلفن همراه تولید شده در سال ۱۹۹۶ میلادی استفاده کند و در پایان این یک سال، مجبور است در مقابل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سبزوار استان خراسان - شاهدین و یک دستگاه دروغ سنج شهادت دهد. بنابراین اگر شما هم جز آن دسته از کسانی هستید که تصور می‌کنید اپلیکیشن ‌های تلفن هوشمند زندگی‌ شما را تسخیر کرده است، موقعیت مناسبی دارید تا - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سبزوار استان خراسان - هم عادات ناپسندتان را ترک گوید و هم ۱۰۰ هزار دلار برای این کار جایزه نسیب خود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone