🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  3. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29751.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: شرکتی با ۵۰۰ نرم‌افزار موبایلی دست در جیب مشترکان تلفن همراه کرده است

روز گذشته وزیر ارتباطات اعلام کرد که ۵۰۰ نرم‌افزار اندرویدی آلوده به بدافزارها توسط مرکز ماهر شناسایی شده‌است. حالا مرکز ماهر گزارشی از بررسی‌های خود درباره این ۵۰۰ نرم‌افزار منتشر کرده که نشان می‌دهد طیف ...

روز گذشته وزیر ارتباطات اعلام کرد که ۵۰۰ نرم‌افزار اندرویدی آلوده به بدافزارها توسط مرکز ماهر شناسایی شده‌است. - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - حالا - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - مرکز ماهر گزارشی از بررسی‌های خود درباره این ۵۰۰ نرم‌افزار منتشر کرده که نشان می‌دهد طیف برنامه‌ها بسیار - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - گسترده‌است و - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - در میان آنها نرم‌افزارهای مذهبی و برنامه‌هایی با اسامی مستهجن دیده می‌شود.

مرکز ماهر گفته‌ با بررسی اپلیکیشن‌های مخرب در فضای مجازی و - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - مارکت‌های ایرانی با یک شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای موبایل برخورد کرده‌است که یکی از مهم‌ترین عوامل انتشار بدافزار‌های موبایلی در ایران به‌حساب می‌آید.در همین مورد «محمدجواد آذری جهرمی» هم در صفحه توییتری خود بار دیگر با هشتگ حق الناس نوشت: « شرکتی با - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - ۵۰۰ نرم‌افزار موبایلی در زمینه‌های ادعیه و عناوین غیراخلاقی، دست در جیب مشترکان تلفن همراه کرده است.»

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان

«امیر ناظمی» - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - رئیس سازمان فناوری - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - اطلاعات ایران هم در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - توییتر خود پیرامون شفاف سازی پرونده‌های محرمانه به همین موضوع اشاره کرد و گفت: «این اولین تمرین گزارش - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - ۵۰۰ باج‌افزار بود؛ هرچند این مهارت بسیار جای کار دارد.»

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستانتعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان

این - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - شرکت که هنوز نامی از آن برده نشده، تاکنون بیش - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - از ۵۰۰ بدافزار منتشر و میلیون‌ها کاربر ایرانی را آلوده کرده - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - است. موضوعات بدافزارهای منتشر شده توسط این شرکت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - بسیار متنوع است که نشان می‌دهد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - عوامل آن سعی بر آلوده سازی طیف گسترده‌ای از کاربران را داشته‌اند. به عنوان مثال هم برنامه‌های مذهبی و ادعیه و هم برنامه‌هایی با عناوین مستهجن در لیست - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - برنامه‌های منتشر شده وجود دارد.

این شرکت چند برنامه از جمله برنامه «کیبورد هوشمند همه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - کاره» را نیز در مارکت نیز منتشر کرده که تعداد کاربران آن بالای یک میلیون نفر است. براساس یافته‌ها باید گفت این شرکت بیش از آنکه یک شرکت توسعه‌دهنده برنامه‌های اندرویدی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - باشد، یک شرکت تبلیغاتی است که به منظور رسیدن به مشترکان (قربانیان) بیشتر، دست به کارهای غیرقانونی و آلوده سازی کاربران می‌زند:

«انتشار برنامه‌های مخفی یعنی برنامه‌هایی که پس از نصب آیکون خود را مخفی کرده و کاربر به سادگی قادر به حذف آن‌ها نیست.

انتشار برنامه‌های واسط یا دانلودر که در ازای دانلود یک برنامه رایگان، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - کاربر را عضو سرویس ارزش‌افزوده می‌کند.

ارسال تبلیغات - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - آزار - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - دهنده و پوش نوتیفیکیشن که اغلب به منظور - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - تبلیغ سرویس‌های ارزش‌افزوده است.

سو استفاده و تقلب - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - در نمایش تبلیغات شرکت تپسل در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - برنامه‌هایی که هیچ محتوایی ندارند و - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - تنها از طریق نمایش تبلیغات ویدئویی به کسب درآمد می‌پردازند. تبلیغاتی که به طور جعلی از تپسل نمایش داده می‌شوند نیز در حوزه سرویس‌های - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - ارزش‌افزوده هستند.

برنامه‌هایی که به صورت مخفیانه و بدون اطلاع کاربر به دانلود بدافزارهای دیگر و یا برنامه‌هایی که برای استفاده از آن‌ها باید عضو سرویس ارزش‌افزوده شد، می‌پردازند.

نصب تضمینی برنامه‌های اندرویدی (دانلود پنهانی و نمایش صفحه نصب اپ‌های جدید به‌صورت اجباری)

ارسال نوتیفیکیشن براساس اپراتور مخابراتی، موقعیت مکانی، گروه سنی، جنسیت و مدل دستگاه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - کاربر

افزایش - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - بازدید پست‌های تلگرامی و اینستاگرامی.

نمایش پاپ‌آپ‌های تبلیغاتی.

کلیک دزدی برای بالا بردن میزان بازدید وب‌سایت‌های مختلف.

هدایت کاربر به صفحات و وب‌سایت‌های مختلف، مانند وب‌سایت‌های خدمات ارزش‌افزوده.»

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان

از مرداد ماه سال‌جاری، گزارش‌های دیگری از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - تخلفات این شرکت و بدافزارهای پوش ایران در اینترنت منتشر شد که در آن اطلاعاتی از اقدامات این شرکت تشریح شده‌بود. بررسی‌های فنی روی نمونه بدافزارهای PushIran.DL نشان داد که فایل‌های دانلودر پس از آلوده‌سازی دستگاه‌های اندرویدی، با سرورهای فرمان و کنترل مهاجمان ارتباط برقرار می‌کنند. این ارتباط به‌منظور ثبت اطلاعات اولیه دستگاه‌ها (مانند مدل دستگاه، نوع اپراتور مخابراتی، موقعیت مکانی و...) است.

پس از آن، مهاجمان از طریق ارسال فرمان‌های مختلف از طریق پوش نوتیفیکیشن‌هایی مانند پیام‌های تبلیغاتی، لینک دانلود اپلیکیشن‌های مختلف، هدایت کاربر به وب‌سایت‌های مختلف، این بدافزارها را از راه دور کنترل می‌کنند.

برخی از این دانلودرها به‌صورت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - پیش‌فرض و بلافاصله پس از اجرای اولیه، فایل‌های APK مشکوک جدید را از اینترنت دریافت می‌کنند. این مساله - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - از طریق فراخوان لینک فایل - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - که در کدهای دانلودر از پیش تعبیه شده است، صورت می‌گیرد. مرکز ماهر در این مورد توضیح داده‌است که مهاجمان برای توزیع اپلیکیشن‌های APK مشکوک یعنی همان فایل‌هایی که ممکن است بدافزارهایی مخرب‌تر باشند، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - از دو شیوه کلی پیروی می‌کنند:

«یکی سرورهای - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - خصوصی است. استفاده از سرورهای خصوصی، امکان جایگزین کردن برنامه‌های کاربردی سالم - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - با فایل‌های آلوده را به راحتی برای مهاجمان فراهم می‌کند. مسیر دوم سرویس‌های اشتراک‌گذاری - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - فایل است. در برخی موارد مهاجمان برای مخفی نگه داشتن ردپاهای خود و تسریع در پخش فایل و ارائه میزان دقیق دانلود فایل به سفارش‌دهندگان تبلیغات، از سرویس‌های عمومی اشتراک‌گذاری فایل استفاده می‌کنند.»

بررسی‌های دیگر روی دانلودرهای فروشگاهی انجام - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - شده است. در بررسی‌ فایل‌های - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - آلوده PushIran.DL، دانلودرهایی مشاهده شده‌اند که هدف اصلی از انتشار آن‌ها، بالا بردن تعداد کاربران استفاده‌کننده از اپ‌های منتشر شده در فروشگاه‌های برنامه‌های اندرویدی بوده است. از آنجا که برخی از فروشگاه‌های برنامه‌های اندرویدی میزان آمار نمایش داده شده برای «تعداد نصب برنامه» را براساس شمارش تعداد برنامه‌های نصب شده روی دستگاه‌های کاربران محاسبه می‌کنند، سازندگان این بدافزارها از این مساله برای بالا بردن تعداد کاربران خود سوءاستفاده می‌کنند. همچنین این دانلودرها، مانند تمام فایل‌های آلوده به PushIran.DL، اطلاعات دستگاه‌های اندرویدی کاربران را در سرویس‌های ارسال نوتیفیکیشن ثبت می‌کنند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان

متادانلودرها، نوع دیگر از فایل‌های آلوده PushIran.DL، دانلودرهایی هستند که پس از آلوده‌سازی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - دستگاه‌های کاربران، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - یک دانلودر جدید را دریافت می‌کنند. این دانلودرها امکان نصب بدافزارهای متفاوت و جدیدتر را برای مهاجمان فراهم می‌سازند. این موضوع شاید در نگاه نخست مقداری عجیب به‌نظر برسد، اما پس از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - بررسی‌های مختلف می‌توان - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - گفت که در حال حاضر هدف اصلی از انتشار این نوع از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - فایل‌ها، صرفا ایجاد پایگاه‌های کاربری در سرویس‌های پوش نوتیفیکیشن است که مشخصا مهاجمان از آن برای ارسال تبلیغات استفاده می‌کنند.

از دیگر موارد قابل توجه در مورد بدافزارهای PushIran.DL، نوتیفیکیشن‌هایی است که هیچ ارتباطی با کارکرد اپ‌‌ها و دسته‌بندی موضوعی آن‌ها ندارند. یکی دیگر از انواع نوتیفیکیشن‌های مزاحم نمایش داده شده توسط اپلیکیشن‌های آلوده - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - به PushIran.DL، پاپ‌آپ‌هایی هستند که اطلاعات - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - مربوط به آن‌ها از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - طریق سرویس‌های پوش نوتیفیکیشن به دستگاه‌های آلوده ارسال می‌شوند. پاپ‌آ‌پ‌ها - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - به‌عنوان دیالوگ‌های تبلیغاتی در صفحه اصلی دستگاه کاربر ظاهر می‌شوند، بدون اینکه کاربر از منبع نمایش آن مطلع شود.

به گزارش ماهر در صورتی که دستگاه کاربر به یکی از دانلودرهای PushIran.DL آلوده شود، به مرور زمان برنامه‌های آلوده جدیدتر به او پیشنهاد داده می‌شوند که پس از نصب این برنامه‌ها، عملا کاربر در ساعاتی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - از روز با بمباران نوتیفیکیشنی مواجه می‌شود؛ نوتیفیکیشن‌های - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جوانرود استان کردستان - تبلیغاتی تکراری که توسط اپلیکیشن‌های آلوده به‌صورت مشترک نمایش داده می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone