🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  2. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  3. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  4. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  5. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29742.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

عصر طلایی دوربین موبایل؛ آیا هنوز هم به DSLR نیاز داریم؟

همیشه آرزو داشتم یک دوربین DSLR تهیه کنم، اما هرچه بیشتر دویدم قیمت ارز هم شانه به شانه ی من می دوید و اجازه نمی داد رویای دیرین محقق شود. هرچند دست من هرگز به ...

همیشه آرزو داشتم یک دوربین DSLR - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - تهیه کنم، اما هرچه بیشتر دویدم قیمت ارز هم شانه به شانه ی من می دوید و اجازه نمی داد رویای دیرین محقق شود. هرچند - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - دست من هرگز به دوربینی که می خواستم نرسید، اما خوشبختانه تولید کنندگان - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - گوشی موبایل در تمام این سالها به سختی در تلاش بودند تا دوربین محصولات خود را بهتر کنند.

بله، دوربین DSLR به عکاس امکان می دهد از بین صدها لنز دقیقاً گزینه مورد نیاز خود را انتخاب کند، عکسها را به بهترین شکل - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - بعد از عکاسی ویرایش کند - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - یا در ابعاد بسیار بزرگ چاپ نماید. اما برای بیشتر ما که در نهایت می خواهیم با کمترین دردسر ممکن چند عکس بگیریم و روی اینستاگرام منتشر کنیم، مطمئن باشید دوربین یک گوشی پرچمدار امروزی حتی از نیازمان هم - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - فراتر است.

برای اینکه موضوع روشن تر شود در یک غروب معمولی تهران تصمیم گرفتیم - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - با دوربین گلکسی نوت ۹ (بررسی دیجیاتو) و کنون 5D Mark IV از - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - صحنه ای یکسان عکاسی کنیم. - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - هر دو دستگاه را روی تنظیمات خودکار گذاشتیم و تصاویر پایین ثبت - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - شد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان
خروجی دوربین نوت ۹ با تنظیمات خودکار
تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان
خروجی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - دوربین 5D Mark IV روی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - تنظیمات خودکار

همانطور که می بینید در عکس ثبت شده با گوشی موبایل نورسنجی به خوبی انجام شده و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - تمام تصویر واضح است، اما در تصویر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - دوربین کنون، بخش پایین - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - دچار فرونوردهی یا Underexposure شده است.

قطعاً اگر تنظیمات دستی دوربین DSLR را فعال کنید و روی حالت خام عکاسی کنید، تصویر را با نرم افزارهای حرفه ای ویرایش کنید و در سایز اصلی تماشا کنید، نتیجه به مراتب از گوشی موبایل بهتر خواهد بود. اما برای کسی که با تنظیمات خودکار عکاسی می - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - کند و روی اینستاگرام منتشر می کند، یک گوشی پرچمدار با کمترین مراحل عکس مشابه و حتی گاهی هم بهتر می گیرد.

در این مطلب می خواهیم در مورد - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - ترفندهایی صحبت کنیم که به ما کمک می کنند از تمام پتانسیل دوربین عالی موبایلی که در جیب داریم استفاده کنیم و عکس های بهتری بگیریم.

گاهی به آسمان نگاه کن

زاویه دید - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - همیشگی خوب است، اما بعضی وقت ها هم بد نیست از زاویه متفاوت به اطراف نگاه کنیم. مثلاً آخرین برگ پاییزی که روی شاخه درختی باقی مانده است، روی پس زمینه ی آسمان تضاد زیبایی ایجاد می - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - کند و رنگ زرد برگ، بیشتر به چشم می آید.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان

حتی سنگفرش معمولی زیر پای ما هم می تواند از زاویه ی مناسب، - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - دلپذیر تر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - به نظر برسد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان

برخورد نزدیک

اصلاً لازم نیست هرچه در اطراف می بینید را در کادر جای دهید. هرچقدر می توانید به سوژه نزدیک شوید، حتی اگر نصف بیشترش از کادر بیرون می ماند!

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان

در تصویر بعدی می بینیم که کادر بسته، صحنه ی جذاب تری ایجاد کرده است. اگر دوربین گوشی شما لنز 2X دارد از آن برای گرفتن تصویر نزدیک تر استفاده کنید.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان

ابر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - و باد و مه و خورشید

ابرها مفت و مجانی بالاسر ما در حال فیگور گرفتن هستند - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - و ما هیچ توجهی به رنگ های - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - زیبا و فرم های دل نشین شان نداریم. ابرها می توانند حتی معمولی ترین کادر را هم - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - به یک تصویر جذاب تبدیل کنند. کافی است گهگاه در خیابان بالا را نگاه کنید.

از چیزهای دیگری هم در آسمان می توانید برای بهتر شدن عکسها کمک بگیرید، از جمله کُره ی سوزان بزرگی به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - نام خورشید. امروز بسیاری از دوربین های موبایل به الگوریتم های مخصوصی مجهز هستند که پرتوهای خورشید را از عکس - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - شما حذف می کنند، اما اگر زاویه مناسب را پیدا کنید این پرتوهای گرما بخش حس زندگی را به عکس های شما می آورند.

حجم های - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - پُر کاربرد

ترکیب نور خورشید با حجم های هندسی هم عالی می شود. ساختمان هایی که معماری تخت و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - تیزی دارند را پیدا کنید. حوالی عصر و صبح زود، خورشید از زاویه مایل به دیوار این ساختمان ها می تابد و کنتراست جذابی ایجاد می کند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان

هرجا کنتراست - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - زیادی باشد، عکس سیاه و سفید هم خوب می شود، خصوصاً همین ساختمان هایی که پیدا می کنید.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان

مجسمه ها هم حجم محسوب می شوند و در تضاد با آسمان کنتراست خوبی دارند. اگر در خیابان یک مجسمه دیدید با دقت به سایه روشن ها، زاویه را تنظیم کنید تا یک پرتره داشته باشید. هرچه عجیب تر بهتر.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان

رقص سایه ها

در طرف مقابل نور، سایه ها قرار دارند. چشمتان را عادت بدهید که موقع عکاسی به سایه ها هم مثل سوژه و بقیه موارد دقت کند.

مایه ی حیات

و اما روی زمین، - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - بازتاب سطح آب است که به کمک شما می آید و معمولی ترین عکس ها را هم به مناظر پُر شکوهی تبدیل می کند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان

یک دست صدا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - ندارد

اما - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - تنظیمات دستی دوربین، کاربرد زیادی دارد! اصلاً هم لازم نیست استاد عکاسی باشید. برای شروع می توانید گرفتن عکس ضدنور (سیلوئت) - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - را تمرین کنید. تنظیمات دستی دوربین را باز کنید و سرعت شاتر را - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - تا حدی بالا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - ببرید که بخش های تیره در تصویر به شکل - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - یک حجم کاملاً تاریک ثبت شوند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان
تصویر عادی
تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان
تصویر سیلوئت یا ضدنور

حالا تعادل رنگ سفید (تراز سفیدی) یا White Balance را دستکاری کنید تا رنگها به رقص آیند.

تمام عکس های استفاده شده در - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - این مطلب بدون ویرایش و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - خروجی مستقیم دوربین گوشی گلکسی نوت ۹ (بررسی دیجیاتو) هستند. قطعاً اگر از نرم افزارهای ویرایش عکس استفاده کنید نتیجه بهتر هم - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - می - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - شود. اما همانطور که می بینید نیازی نیست برای عکس گرفتن حتماً تجهیزات حرفه ای یا تحصیلات آکادمیک عکاسی داشته باشیم. اگر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر قروه استان کردستان - گوشی شما دوربین خوبی دارد، هرجایی که هستید می توانید عکس های بهتری ثبت کنید. کافی است ترفندهای جدید یاد بگیرید و با دقت بیشتری به اطرافتان نگاه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone