🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  2. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29772.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

شرکت روسی کلاشنیکف از دو پهپاد هوشمند برای گشت زنی در قطب رونمایی کرد

شرکت کلاشنیکف اخیرا طرح مربوط به دو پهپاد هوشمند روسی را منتشر کرده که برای حفاظت از دارایی های این کشور در قطب ساخته شده اند. این پهپادهای هوشمند قرار است که به صورت ۲۴ ...

شرکت کلاشنیکف اخیرا طرح مربوط به دو پهپاد هوشمند روسی را منتشر کرده که برای حفاظت از دارایی های این کشور در قطب ساخته شده اند. این پهپادهای هوشمند قرار است که به صورت ۲۴ ساعته عملیات های حفاظتی خود را حول محدوده های مد نظر روسیه انجام دهند.

به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - گفته ولادیمیر دیمیتریف مدیرعامل گروه کلاشنیکف:

پهپادهای سری ZALA قادرند کلیه تسک های مربوط به انجام تحقیقات در محدوده قطبی را چه برای مقاصد نظامی و چه غیرنظامی به بهترین شکل به انجام برسانند و ایمنی حمل و نقل دریایی و همچنین حفاظت محیطی ۲۴ ساعته را برای روسیه فراهم نمایند و - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - از آب های سرزمینی آن و همچنین سواحل قطبی اش مراقبت نمایند.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان

این دِرون ها همچنین سیستم ناوربری مختص به خود را در اختیار دارند تا چنانچه GPS یا معادل روسی آن از دسترس خارج شد، وارد عمل شوند. گفتنی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - است حضور روسیه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - در منطقه قطب طی سال های اخیر پررنگ تر شده و این مساله نگرانی آمریکا را برانگیخته است.

براساس اعلام منابع اطلاعاتی آمریکا روسیه ۴۶ یخ شکن دارد که هفت موردشان هسته ای هستند و هم اکنون ۱۲ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - یخ شکن دیگر نیز توسط این کشور در دست ساخت است. گرچه چین در موقعیت قطب قرار ندارد اما دو یخ شکن مربوط به این کشور نیز در منطقه مذکور حضور دارند و یک یخ شکن دیگر نیز توسط آن در دست ساخت است.

آمریکا نیز در حال حاضر صرفا دو یخ شکن در این منطقه دارد: یکی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - Polar Sea سنگین وزن که در سال ۱۹۷۶ وارد ماموریت شده و دیگری Healy که اندازه متوسط دارد و از سال ۱۹۹۹ میلادی وارد فاز عملیاتی شده.Polar - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - Sea می تواند یخ هایی به ضخامت ۶ متر را در هم بشکافد و در آب هایی که ضخامت سطح یخی روی آنها ۱.۸ متر است حرکت پیوسته داشته باشند.

به گفته ساموئل بندت از محققان گروه امور بین الملل مرکز تحلیل های دریایی ساخت این پهپادها را میتوان تلاش - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - نظامی دیگری از جانب روسیه برای حفاظت از محدوده های قطبی اش عنوان کرد.

اما در مورد مشخصات پهپادهای هوشمند روسیه باید بگوییم که به یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی با قابلیت تعویض لنز مجهز شده - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - اند و یک دوربین ضبط ویدیو با زوم ۶۰ برابری و همچنین - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - سنسور حرارتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

ZALA از کانال های رادیویی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - جدیدی هم پشتیبانی می کند که امکان استریم آنی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - ویدیو یا تصاویر مادون قرمز را برای آن فراهم - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - می کند و باتری این پهپادها هم تا ۵ ساعت دوام می آورد.

گفتنی است این درون ها در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - فورومی تحت عنوان «قطب - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - جنوب: حال و آینده» رونمایی شدند که مرکز اکتشافات قطبی روسیه نیز برگزار کننده آن بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone