🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  2. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  4. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  5. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29740.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

تخلیه ساختمان فیسبوک به خاطر تهدید به بمب گذاری

پلیس نیویورک روز گذشته طی یک پیام تلفنی در جریان بمب گذاری در ساختمان فیسبوک قرار گرفت و بلافاصله نیروهای واحد جلوگیری از جرم خود را راهی موقعیت بنا در منلو پارک کرد تا نسبت ...

پلیس نیویورک روز گذشته طی یک پیام تلفنی در جریان بمب گذاری در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جویبار استان مازندران - ساختمان فیسبوک قرار - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جویبار استان مازندران - گرفت و بلافاصله نیروهای واحد جلوگیری از جرم خود را راهی موقعیت بنا در منلو پارک کرد تا نسبت به تخلیه ساختمانی که نیروهای اینستاگرام - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جویبار استان مازندران - و فیسبوک در آن ساکن بودند اقدام نماید.

پس از تخلیه ساختمان نیروهای پلیس آن را - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جویبار استان مازندران - مورد بازرسی و - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جویبار استان مازندران - تفحص قرار دادند اما آنطور که پلیس منلو پارک در حساب توییتری خود - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جویبار استان مازندران - تایید کرده که هیچگونه ماده منفجره یا بسته مشکوکی را در ساختمان پیدا نکرده و تهدید بمب گذاری در ساختمان صحت نداشته است.

البته اشاره کنیم که مقر فیسبوک ساختمان های متعددی دارد اما ظاهرا - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جویبار استان مازندران - تهدید به بمب گذاری تنها مربوط به یکی از ساختمان های متعلق به آن بوده و باقی دفاتر آن تخلیه نشدند.

حفظ امنیت دفاتر شرکت های فعال - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جویبار استان مازندران - عرصه تکنولوژی که در خلیج سانفرانسیسکو حضور دارند در یک سال گذشته به اصلی ترین دلمشغول مقامات پلیس این منطقه بدل شده و علت نیز به تیراندازی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جویبار استان مازندران - ها در کمپ سن برونو یوتوب - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جویبار استان مازندران - باز می گردد که در ماه آوریل رخ داد. اگر خاطرتان باشد آن تیراندازی ها توسط فردی به نام - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر جویبار استان مازندران - نسیم نجفی اقدم (زن ۳۹ ساله ایرانی) انجام شده بود که خود از کاربران فعال یوتیوب به شمار می رفت و بدون انگیزه های تروریستی دست به آن حمله زده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone