🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  4. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  5. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29741.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

شیشه های منعطف کورنینگ با ضخامت یک دهم میلیمتر در راهند

طبق گزارشی که نشریه CNET منتشر کرده شرکت کورنینگ که با شیشه های ضدضربه خود موسوم به گوریلا گلس شناخته می شود در تلاش است تا از دانش گسترده اش در این زمینه برای حل ...

طبق گزارشی که نشریه CNET منتشر کرده شرکت کورنینگ که با شیشه های ضدضربه خود موسوم به گوریلا گلس شناخته می شود در تلاش است تا از دانش گسترده اش در این زمینه برای حل مشکل پنل موبایل های تاشونده کمک بگیرد و نوع جدیدی از شیشه منعطف را بسازد.

ضخامت این شیشه تنها یک دهم میلیمتر خواهد بود و نسخه فعلی آن می تواند تنها با شعاع ۵ میلی متر خم شود که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - باریک ترین پوشش شیشه ای توسعه یافته توسط کورنینگ نیست و برخی محصولات آن قطری کمتر از یک تار موی انسان دارند با این حال اما آن را میتوان باریک ترین شیشه منعطفی قلمداد کرد که کورنینگ در دست ساخت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - دارد.

انعطاف پذیری ماده طراحی شده نیز ظاهرا با فیلم های پلاستیکی قابل مقایسه است و نرمی و مقاومت آن در برابر خراش را نیز میتوان هم ردیف با شیشه دانست. در انتها - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - کورنینگ ابراز امیدواری کرده که شیشه منعطف جدیدش به سطح - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - مشابهی از مقاومت در برابر خراش و سقوط در پرچمداران امروزی برسد و همزمان مقاومت کافی در برابر خم شدن های پی در پی و تغییر رنگ مرسوم در پلاستیک های شفاف را نیز برایش فراهم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - نماید.

کورنینگ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - هم اکنون بیشترین سهم بازار اسمارت فون دنیا را برای پنل های نمایشگر مستحکم در اختیار دارد و همین مساله میتواند مشوق اصلی آن برای ادامه فعالیت هایش و تولید انبوه شیشه منعطف باشد.

در صورتی که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - این کمپانی نتواند جای پای خود را در بازارهای نوظهور محکم کند، آنگاه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - بخشی از بازار را از دست می دهد که به خاطر پتانسیل - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - های بالایش می تواند زمانی دستگاه های استاندارد را هم پشت سر بگذارد. سامسونگ به عنوان یکی از شرکت هایی که هم اکنون مشغول - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - ساخت گوشی تاشونده است اعلام کرده که تا اوایل سال ۲۰۱۹ محصول خود را روانه بازار نمی کند. اما کورنینگ قرار است لایه رویی برای نمایشگر موبایل تاشونده سامسونگ و محصولات مشابه دیگر شرکت ها را که احتمالا در سال ۲۰۱۹ وارد بازار می شوند تامین نماید. با این حال اما این شرکت به جای تمرکز صرف روی گوشی های تاشونده، تلاش هایش را معطوف به بهبود دوام این پوشش ها معطوف نموده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone