🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  3. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12659.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شکایت اپیک گیمز از اپل در انگلستان راه به جایی نبرد

دادگاه تجدید نظر انگلستان اعلام کرد که دعوای حقوقی اپیک گیمر با اپل خارج از حوزه اختیارات آن است بنابراین اپیک نمی‌تواند شکایت خود را در انگلستان دنبال کند. اپیک گیمز اواسط ژانویه ۲۰۲۱ پرونده‌ای ...

دادگاه تجدید نظر انگلستان اعلام کرد که دعوای حقوقی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فومن استان گیلان - اپیک گیمر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فومن استان گیلان - با - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فومن استان گیلان - اپل خارج از حوزه اختیارات آن است بنابراین اپیک نمی‌تواند شکایت خود را در انگلستان دنبال کند.

اپیک گیمز اواسط ژانویه ۲۰۲۱ پرونده‌ای علیه اپل در دادگاه تجدیدنظر رقابت (CAT) تشکیل داد تا فورتنایت را در انگلستان به اپ استور برگرداند. اپیک در - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فومن استان گیلان - شکایت خود مدعی شد که تصمیم اپل به حذف فورتنایت غیرقانونی بوده و سعی داشت به نمایندگی از کاربران و توسعه دهندگان انگلیسی که به خاطر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فومن استان گیلان - «سوءاستفاده اپل و گوگل از قدرت» دچار ضرر و زیان شده‌اند، دادگاه را متقاعد کند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فومن استان گیلان

دادگاه انگلستان می‌گوید که تصمیم گیری در مورد پرونده اپیک گیمز علیه اپل از حوزه اختیارات آن خارج است و تصمیم گیری در مورد این پرونده باید در ایالات متحده گرفته شود. البته اپیک همچنان - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فومن استان گیلان - می‌تواند - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فومن استان گیلان - از بازوی اروپایی اپل یعنی Apple (UK) Limited و گوگل شکایت کند.

اپیک گیمز در بیانیه‌ای گفت که پس از به نتیجه رسیدن شکایت در ایالات متحده، در مورد پیگیری شکایت خود در انگلستان تصمیم گیری خواهد کرد: «ما خوشحالیم که دادگاه اجازه پیگیری پرونده علیه گوگل در انگلستان - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فومن استان گیلان - را داد. اپیک پس از به نتیجه رسیدن پرونده در ایالات متحده، در مورد پیگیری شکایت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فومن استان گیلان - خود در انگلستان تصمیم گیری خواهد - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فومن استان گیلان - کرد. ما در مسیر متوقف کردن سیاست‌های انحصارطلبانه گوگل و اپل ثابت قدم هستیم و به مبارزه خود برای توزیع عادلانه‌تر اپ‌ها در دنیا ادامه خواهیم داد.»

دعوای حقوقی اپل و اپیک گیمز همچنان در ایالات متحده ادامه دارد. قرار است این دو شرکت تابستان سال ۱۴۰۰ (ژوئیه ۲۰۲۱) در دادگاه با هم روبرو شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone