🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  4. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12660.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Art Puzzle؛ استرس را با پازل حل کن

یکی از قدیمی‌ترین سرگرمی‌های بشر حل کردن پازل‌ بوده که تا حالا انواع و اقسامش، از بردگیم گرفته و تا مدل دیجیتالی آن را تجربه کرده‌ایم. با این که در بازی‌های موبایل، سبک پازل تقریبا ...

یکی از قدیمی‌ترین سرگرمی‌های بشر حل کردن پازل‌ بوده که تا حالا انواع و اقسامش، از بردگیم گرفته و تا مدل دیجیتالی آن را تجربه کرده‌ایم. با این که در بازی‌های موبایل، سبک پازل تقریبا اشباع شده ولی که گفته در سبکی مثل پازل دیگر نمی‌توان خلاقیت به خرج داد؟ بازی‌ Art Puzzle دقیقا خلاف این قضیه را ثابت می‌کند.

گیم‌پلی بازی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شیراز استان فارس - مثل تمام پازل‌های کلاسیک بر پایه‌ی جور کردن قطعات و تکمیل کردن یک تصویر واحد طراحی شده. قطعات این پازل در حقیقت اجزای تصویر نهایی هستند با این - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شیراز استان فارس - تفاوت که نمی‌دانیم تصویر نهایی چیست و قرار است چه شکلی داشته باشد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شیراز استان فارس

نکته‌ی جالب و خلاقانه‌ی بازی Art Puzzle هم در همین است که وقتی قطعات  را در جای درست خود قرار می‌دهید بقیه‌ی بخش‌های ناکامل نمایش داده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شیراز استان فارس - می‌شوند و این روند تا وقتی آخرین تکه را در جای خود قرار بدهید ادامه دارد.

برای اینکه با گیم‌پلی آشنا بشوید، اولین پازل‌های موجود در لیست ساده هستند ولی حقیقت این است که برای مخاطب بزرگسال کمی بیش از حد ساده هستند که باعث می‌شود بازی کمی کسل کننده به نظر برسد. ولی اگر چند پازل ابتدای را تحمل کنید در لول‌های بالاتر با پازل‌هایی به مراتب سخت‌تر روبرو می‌شوید و طعم چالش را خواهید چشید و حتی در برخی مراحل دست به دامن راهنمایی‌های بازی می‌شوید.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شیراز استان فارس

با تقریب خوبی می‌توان گفت بزرگ‌ترین نقطه‌ی قوت پازل‌های بازی Art Puzzle، جلوه‌ی بصری زیبا است زیرا که هر کدام از پازل‌ها یک اثر نقاشی است که طیفی از رنگ‌ها را در خود جای داده و چشم‌نواز است.

بازی Art Puzzle تنها یک پازل نیست که ذهن شما را به کار بگیرد بلکه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شیراز استان فارس - با داشتن فضایی آرامش بخش و داستان‌هایی زیبا می‌تواند استرس یک روز شلوغ و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شیراز استان فارس - طولانی را هم دور کند. سازندگان بازی هم می‌گویند که بازی‌ای ساده و در عین حال چالش برانگیز ساخته‌اند تا تجربه‌ی گیمینگ بازیکنان را ارتقا بدهند و استرس را هم از مخاطبانشان دور کنند.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شیراز استان فارس

در کل می‌توان گفت که بازی Art Puzzle ترکیبی از پازل‌های جور کردنی و کتاب‌های رنگ‌آمیزی است که در دوران بچگی داشتید با این تفاوت که آثار هنرمندان و نقاشان بزرگ دنیا را با حل پازل و چیدن قطعات، رنگ آمیزی می‌کنید؛ یک بازی هنرمندانه که در نهایت ذهنی آرام به شما هدیه می‌دهد.

کیفیت ساخت بازی بسیار خوب است، گیم‌پلی روان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شیراز استان فارس - و ساده است و بیشتر از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شیراز استان فارس - ۱۰۰ مرحله برای این بازی طراحی شده که - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شیراز استان فارس - می‌تواند ساعت‌های سرگرمتان کند. این بازی رایگان است و تبلیغ دارد اما نه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شیراز استان فارس - به شکلی که بین هر مرحله مدتی معطلتان کند، صرفا نوار تبلیغ در پایین صفحه ظاهر می‌شود که مزاحمت زیادی ندارد. خلاصه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شیراز استان فارس - اینکه اگر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شیراز استان فارس - از پازل حل کردن لذت می‌برید بازی Art Puzzle ارزش امتحان کردن را دارد و می‌توانید این بازی آنلاین را از لینک‌های موجود در انتهای مطلب دانلود کنید.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شیراز استان فارس

Art Puzzle - Live Jigsaw Coloring Games

سازنده: Easybrain قیمت: رایگان با - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شیراز استان فارس - پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 175.3/52 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سهی نوشته شده درتاریخ 1402/04/01
سایت ***** کولر گازی هایسنس HRH-12TQ شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone