🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  4. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  5. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16246.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

پیشرفت‌های هوش مصنوعی در ۲۰۲۰: از دیپ‌فیک‌های دقیق تا حل مسئله ۵۰ ساله

سال ۲۰۲۰ رو به پایان است و امسال هم مانند سال گذشته میلادی مقالات زیادی درباره هوش مصنوعی (AI) منتشر شد. با این حال باید چندین ماه یا حتی سال تا ورود آن‌ها به دنیای ...

سال ۲۰۲۰ رو به پایان است و امسال هم مانند سال گذشته میلادی مقالات زیادی درباره هوش مصنوعی (AI) منتشر شد. با این حال باید چندین ماه یا حتی سال تا ورود آن‌ها به دنیای واقعی صبر کنیم، البته کمپانی‌های - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - بزرگی مانند آلفابت و فیسبوک در زمینه هوش مصنوعی امسال به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کردند. در این مطلب نگاهی به مهم‌ترین تغییرات و دستاوردهای AI در سال ۲۰۲۰ خواهیم داشت.

امسال هوش مصنوعی نقش بزرگی در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - دنیا ایفا کرد و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - از راه‌های مختلفی مورد استفاده قرار گرفت. در ادامه برای اطلاع از ۶ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - دستاورد مهم و تغییر هوش مصنوعی در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - سال ۲۰۲۰ همراه دیجیاتو باشید.

درک بهتر زبان توسط - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - هوش مصنوعی

در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - حالت عادی ابزارهای تولید متن جذابیت چندانی بالایی ندارند، اما امسال متفاوت بود. GPT-3 به عنوان نسخه جدید الگوریتم GPT-2 امسال مورد توجه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - زیادی قرار گرفت. این الگوریتم که توسط «OpenAI» توسعه پیدا کرده، می‌تواند تنها با چندین خط ورودی مانند شروع یک - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - خبر، یک متن با مطابقت بالا با این ورودی تولید کند.

GPT-3 از ۱۷۵ میلیارد پارامتر بهره می‌برد و برای دستیابی به عملکرد مناسب، ارتباطات خود را تنظیم می‌کند. طبق گزارش‌ها، هزینه آموزش این الگوریتم نزدیک به ۱۲ میلیون دلار بوده. با این حال GPT-3 تنها مدل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - زبان مبتنی بر هوش مصنوعی قابل‌توجه در سال ۲۰۲۰ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - نبود.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان

مدل زبان GPT-3 امسال مورد توجه زیادی قرار گرفت

در حالی که GPT-3 مورد توجه بسیاری قرار گرفت، مایکروسافت با مدل «مولد زبان طبیعی تورینگ» (T-NLG) موج جدیدی در فوریه به راه انداخت. - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - این الگوریتم از ۱۷ میلیارد پارامتر بهره می‌برد و یکی از بزرگترین مدل‌های زبان در جهان محسوب می‌شود.

T-NLG که یک مدل مولد زبان مبتنی بر «Transformer» است، می‌تواند کلمات ضروری برای تکمیل جملات را تولید کند و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - همچنین برای سوالات پاسخ تولید کند و حتی اسناد را خلاصه کند.

Transformer اولین بار توسط گوگل در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و یک نوع جدید یادگیری عمیق است که باعث تحولی در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - پردازش زبان طبیعی شد. مدت‌هاست شاهد تمرکز هوش مصنوعی روی زبان هستیم، اما به لطف پیشرفت‌های اخیر، ماشین‌ها در درک زبان عملکرد بسیار بهتری پیدا کرده‌اند و می‌توانند در سال‌های آینده تاثیر زیادی روی دنیا بگذارند.

رواج مدل‌های غول‌پیکر

GPT-3 - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - و T-NLG یک دستاورد بزرگ دیگر هم داشتند یا اینکه باعث شکل‌گیری یک ترند جدید در دنیای هوش مصنوعی شدند. در حالی که استارتاپ‌ها، آزمایشگاه‌های دانشگاه‌های کوچک و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - محققان زیادی در حال کار با ابزارهای مبتنی بر AI هستند، حضور بازیگران بزرگ در این حوزه به معنای دستیابی به منابع بیشتر خواهد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - بود.

این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - موضوع باعث شد مدل‌های عظیم با - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - هزینه‌های آموزش بسیار سنگین در دنیا رواج پیدا کنند و تحقیقات در زمینه هوش مصنوعی پیشرفته را تحت سلطه خود درآورند. شبکه‌های عصبی با میلیاردها پارامتر هم به سرعت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - در حال تبدیل به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - یک استاندارد هستند.

وجود ۱۷۵ میلیارد پارامتر برای مدل GPT-3 حیرت‌انگیز است، اما مدل‌های دیگر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - مانند «Meena»، مولد زبان طبیعی تورینگ، DistilBERT و BST 9.4B همگی بیش از ۱ میلیارد پارامتر دارند. باید به این موضوع توجه کنید که وجود پارامترهای بیشتر لزوما به معنای عملکرد بهتر نیست.

با وجود چنین موضوعی، وجود - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - این پارامترها به معنای آن است که یک ابزار تولید متن می‌تواند طیف وسیعی از توابع را با دقت بیشتری مدل کند. اگر بخواهیم به هوش مصنوعی مشابه با مغز دست پیدا کنیم، پارامترهای بیشتر یک ضرورت خواهد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - بود.

هزینه آموزش این مدل‌های غول پیکر بسیار گران است، بنابراین شرکت‌های بزرگ همچنان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - در این حوزه حکمرانی خواهند کرد. طبق گزارش‌ها، هزینه آموزش - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - ۱۰۰۰ پارامتر به یک شبکه، برابر ۱ دلار است و اگر یک مدل حاوی میلیاردها پارامتر باشد، این هزینه سر به فلک می‌کشد.

هوش مصنوعی در خدمت بشریت

با پیشرفت ابزارهای AI، تنها دانشمندان فعال در حوزه کامپیوتر از آن‌ها بهره‌مند نشدند و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - پژوهشگران‌ حوزه‌های دیگر هم توانستند از آن‌ها استفاده کنند. در حقیقت ایده‌های مختلفی برای استفاده از یادگیری ماشینی ظهور کرد که - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - در بخش‌های - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - مختلفی مانند پزشکی مورد استفاده قرار گرفتند.

هوش مصنوعی می‌تواند وزوز گوش را توسط اسکن‌های مغز تشخیص دهد، هدست‌های ذهن‌خوانی از یادگیری ماشینی برای تبدیل افکار به کلمات استفاده می‌کنند و هوش مصنوعی «AlphaFold» شرکت «دیپ‌مایند» می‌تواند با - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - دقت بالایی شکل پروتئین‌ها را پیش‌بینی کند که نتیجه‌ای جز کمک به توسعه درمان‌های جدید ندارد. در حقیقت هوش مصنوعی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - «دیپ‌مایند» گوگل توانسته یک مسئله علمی ۵۰ ساله - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - را حل کند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان

هوش مصنوعی «دیپ‌مایند» گوگل امسال توانست یک مسئله علمی ۵۰ ساله را حل کند.

با توجه به تمام این موارد، هوش مصنوعی امسال به بخش‌های جدیدی ورود کرد یا اینکه بیش از گذشته مورد استفاده قرار گرفت و این فرایند در آینده هم ادامه خواهد داشت. بنابراین دانشمندان می‌توانند از AI برای کمک به بشریت هم استفاده کنند.

عدم تاثیر منفی بر اشتغال نیروی انسانی

۲۰۲۰ یک سال کاملا متفاوت با سال‌های گذشته بود و میلیون‌ها نفر در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - سراسر جهان کار خود را از دست دادند. در حالی که بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که ربات‌ها چنین سرنوشتی را برای شمار بالایی از کارگران رقم بزنند، این ویروس کرونا و بحران ناشی از شیوع آن بود که امسال بسیاری را بیکار کرد.

در حالی که چندین هوش مصنوعی و ربات امسال توانستند وظایف انسان‌ها - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - را انجام دهند، برای کمک به بشر و تقویت توانایی‌های انسان یا در مناطقی که نیروی کار ثابت وجود ندارد، مورد استفاده قرار گرفتند. در حال - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - حاضر غول‌های فناوری که سرمایه‌گذاری سنگینی در تکنولوژی‌های پیشرفته انجام می‌دهند، بطور همزمان بیشترین افراد را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - استخدام می‌کنند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان

با وجود - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - این موضوع، پیش‌بینی انقلاب ربات‌ها اشتباه نیست، اما امسال نشان داد که به راحتی نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد و رابطه میان شغل انسان‌ها و پیشرفت هوش مصنوعی، پیچیده‌تر از تصور قبلی است. با این وجود شرکت‌ها به سرمایه‌گذاری روی AI و ربات‌ها ادامه می‌دهند و از ابزارهای هوشمند جدید رونمایی می‌کنند.

پیشرفت دیپ فیک

امسال جهان کار خود را با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان شروع کرد که البته هنوز این بحران ادامه دارد و حالا به قطب جنوب هم راه پیدا کرده. در اواخر سال هم با انتخابات - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - ۲۰۲۰ آمریکا روبه‌رو شدیم که تنش‌های زیادی را در این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - کشور به همراه داشت. با وجود تمام این موارد، دیپ فیک‌ها امسال مورد توجه زیادی قرار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - گرفتند.

اگرچه دیپ فیک‌ها یک نوآوری برای سال ۲۰۲۰ محسوب نمی‌شوند، اما توسعه آن‌ها با پیشرفت زیادی همراه بود. برای مثال در ماه ژوئیه محققان دانشگاه MIT یک ویدیوی گران‌قیمت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - از یکی از رئیس جمهورهای سابق آمریکا یعنی «ریچارد نیکسون» درباره فرود انسان روی ماه تولید کردند. امسال همچنین شاهد تولید دیپ فیک‌هایی از رهبران روسیه و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - کره شمالی هم بودیم.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان

پژوهشگران MIT امسال یک دیپ فیک دقیق از ریچارد نیکسون تولید کردند

امسال نه تنها دیپ فیک‌های بصری پیشرفت زیادی داشتند و بسیار دقیق‌تر شدند، بلکه محققان در تقلید صدا با دقت بالا هم موفق بودند. پژوهشگران توانسته‌اند یک دیپ فیک صوتی از یک خواننده مطرح آمریکایی تولید کنند و با آن یک - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - آهنگ بسازند.

حضور پررنگ‌تر اخلاقیات در هوش مصنوعی

ابزارهای مبتنی بر AI قدرتمند هستند و در دنیای واقعی می‌توانند برای وظایف مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. این ابزارها می‌توانند متقاضیان شغل را غربالگری کنند یا اینکه برای شناسایی چهره و اجرای قانون توسط مقامات هم مورد استفاده قرار بگیرند.

با افزایش آگاهی درباره این ابزارها و همچنین - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - احتمال - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - کدنویسی جانبدارانه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - آن‌ها، نگرانی‌ها درباره نحوه استفاده از آن‌ها افزایش پیدا کرد. در ماه ژانویه پلیس دیترویت به اشتباه فردی به نام «رابرت ویلیامز» را دستگیر کرد چرا که یک الگوریتم به اشتباه تصویر گواهینامه وی را با ویدیوی تار دوربین مداربسته مطابقت داده بود. پس از مدتی شرکت‌های IBM، آمازون و مایکروسافت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - از بازنگری در نحوه استفاده از فناوری‌های تشخیص چهره خود در نیروهای پلیس خبر دادند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان

دیپ‌ فیک‌ها هم امسال نگرانی‌های زیادی ایجاد کردند و حتی باعث ترس افراد شدند، چرا که سوءاستفاده از آن‌ها پیامدهای مخربی خواهد داشت. در همین راستا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - کالیفرنیا قانون AB-730 را تصویب کرده که استفاده از دیپ فیک‌ها برای برداشت‌های غلط از سخنان یا اقدامات سیاستمداران را جرم می‌داند. این قانون تلاشی برای تنظیم‌گری هوش مصنوعی و تصویب قوانین - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - برای بهترین استفاده از فناوری‌های مبتنی بر آن است.

این قانون برای اولین بار با جدیت اخلاقیات را وارد دنیای هوش مصنوعی کرد. بیشتر اعتبار این اقدامات باید به پای محققانی مانند «کارولین کریادو پرز» نوشته شود که بطور خستگی‌ناپذیری توانستد تعصب در الگوریتم‌ها را نشان دهند.

امسال هوش مصنوعی با پیشرفت‌های زیادی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - همراه بود و توانست در بسیاری از بخش‌ها مورد استفاده قرار بگیرد، با این حال هنوز این فناوری راه طولانی در پیش دارد و سال آینده احتمالا با دستاوردهای بزرگتری روبه‌رو خواهیم شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone