🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  4. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16249.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

بهترین اپلیکیشن های دکوراسیون داخلی خانه و محل کار [تماشا کنید]

اگر به تازگی قصد تغییر دکوراسیون خانه یا محل کارتان را گرفته‌اید، با این مقاله همراه باشید. در چنین مواقعی استفاده از یک برنامه دکوراسیون داخلی می‌تواند بسیار راهگشا و کمک‌کننده باشد، هم برای پیش‌نمایش ...

اگر به تازگی قصد تغییر دکوراسیون خانه یا محل کارتان را گرفته‌اید، با - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - این مقاله همراه باشید. در چنین مواقعی استفاده از یک برنامه دکوراسیون داخلی می‌تواند بسیار راهگشا و کمک‌کننده باشد، هم برای پیش‌نمایش تغییراتی که می‌خواهید انجام دهید و هم اینکه با تماشای دکوراسیون‌های داخلی دیگر، بهترین ایده‌ها را برای کارتان بگیرید.

در مقاله‌ای که مشغول خواندنش هستید چند برنامه دکوراسیون داخلی خوب خارجی و ایرانی را به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - شما معرفی می‌کنیم که حتما ارزش تجربه را دارند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

ضمنا تماشای ویدیویی که در همین رابطه برایتان ساخته‌ایم را هم از دست ندهید.

(به‌روزرسانی 3 دی 99)

Room Planner

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس

می‌خواهید خانه رویاهایتان را بسازید؟ برنامه دکوراسیون Room Planner رویایتان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - را طراحی می‌کند. به لطف این اپلیکیشن می‌توانید از یک فضا، مثلا فضای خالی اتاق پذیرایی عکسی گرفته و سپس روی آن عکس با مدل‌های سه بعدی اعمال تغییرات کنید.

به عنوان مثال مبل و صندلی و کف‌پوش از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - برندهای مختلف روی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - آن قرار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - دهید و تغییر رنگ‌ها روی در و دیوار را با هم مقایسه کنید. Room Planner محیط کاربری قدرتمندی برای این کار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - طراحی کرده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - که خیلی راحت و سریع بتوانید از نتیجه کارتان خروجی بگیرید.

نکته - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - خوب در مورد Room Planner این است که اندازه‌ها در آن واقعی و با دقت بالا هستند. ضمنا اگر مدلی در نرم‌افزار 3ds - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - Max ساخته باشید هم می‌توانید آن را به این برنامه دکوراسیون منتقل کنید که یکی از ویژگی‌های جذابش به شمار می‌رود.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس

Room Planner

سازنده: iCanDesign LLC قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1200 / 52 - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - مگابایت زبان:

Houzz Interior Design Ideas

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس

وقتی از برنامه دکوراسیون داخلی صحبت می‌کنیم، امکان ندارد اسم Houzz مطرح نشود. این اپ کاربردی که خودش منشأ الگوبرداری صدها برنامه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - مشابه بوده، کامل‌ترین تجربه‌ای که از دکوراسیون داخلی می‌خواهید و یکی از بهترین محیط‌های کاربری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

روند کار مثل همان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - Room Planner است. کافیست از اتاقتان عکسی بگیرید و سپس وسایل را به شکل مدل‌های سه بعدی در آن قرار دهید. Houzz برای این کار بیش از صدها مدل و 11 میلیون عکس طراحی داخلی (برای گرفتن ایده‌های ناب) در اختیار شما می‌گذارد که نظیرش را در اپلیکیشن‌های مشابه نمی‌توانید پیدا کنید.

یک ویژگی جذاب دیگر Houzz امکان نقاشی کشیدن روی تصاویر و اعمال ایده‌های دکوراسیون داخلیست که خودتان دارید. این برنامه دکوراسیون داخلی برای استفاده رایگان است اما باید وجود تبلیغات در آن را تحمل کنید.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس

Houzz - - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - Home Design & Remodel

سازنده: .Houzz Inc قیمت: رایگان (با - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 163 / 42 مگابایت زبان:

homify

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس

homify را به عنوان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - یک برنامه دکوراسیون داخلی تازه‌وارد، اما بسیار خوب و باکیفیت می‌شناسند. هومیفای یک منبع ایده خوب برای پروژه‌های دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید. در این اپلیکیشن می‌توانید در میان بیش از 1.5 میلیون تصویر دکوراسیون داخلی بگردید و از این تصاویر برای پرورش - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - ایده‌های خودتان استفاده کنید.

تصاویر دکوراسیون داخلی قابل ذخیره شدن هستند و ضمنا در یک بخش ویژه، امکان دیدن ترندهای جدید را هم خواهید داشت. یک ویژگی بسیار جالب اپلیکیشن (که متأسفانه در کشور ما کاربرد ندارد) امکان معرفی و پیشنهاد متخصصان دکوراسیون داخلی نزدیک به شماست که پروژهایتان را انجام بدهند.

اپلیکیشن homify کاملا رایگان است و خوشبختانه هیچ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - گونه پرداخت درون‌برنامه‌ای هم ندارد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس

homify - home design

سازنده: Homify GmbH قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 78 / 12 مگابایت زبان:

Pinterest

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس

نیازی به معرفی ندارد. - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - پینترست عظیم‌ترین پلتفرم اشتراک‌گذاری «ایده» در دنیاست و طبیعیست - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - که بخش قابل توجهی از این ایده‌ها به دکوراسیون داخلی اختصاص یافته باشد. اگر کاربر پینترست باشید، فقط کافیست عبارت Interior Design یا Home Design را سرچ کنید تا میلیون‌ها نتیجه جلویتان سرازیر شود.

ایده‌های طراحی اتاق خواب، آشپزخانه، پذیرایی، سرویس بهداشتی و حمام، ایده‌های کاشی‌کاری، کف‌سازی، چیدمان مبل و صندلی، نورپردازی و هر چیز دیگری که به دکوراسیون داخلی مربوط باشد را در پینترست خواهید یافت.

بهترین نکته در مورد پینترست حالت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - شبکه اجتماعی بودنش است که امکان تعامل با افراد متخصص و خوش‌سلیقه در طراحی داخلی را برایتان فراهم می‌کند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس

Pinterest

سازنده: Pinterest قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 202 / 32 مگابایت زبان:

Planner 5D

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس

این برنامه دکوراسیون داخلی مخصوص حرفه‌ای هاست و توسط حرفه‌ای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - ها هم طراحی شده. Planner 5D به شما اجازه می‌دهد که در ابتدا، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - نقشه خانه‌تان را به شکل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - دو بعدی و سه بعدی طراحی کنید و سپس وسایل را دانه دانه در آن بچینید.

کار با Planner - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - 5D نسبت به طراحی از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - صفر در نرم‌افزارهایی مثل اتوکد آسان‌تر است و خروجی‌های بسیار دقیقی تحویلتان می‌دهد. اپلیکیشن برای کار وابسته به اینترنت نیست و اگر در آن حساب کاربری بسازید، می‌توانید طرح‌هایتان را در پلتفرم‌های مختلف همگام‌سازی کنید.

عملکرد اپلیکیشن Planner 5D روی موبایل اگرچه بد نیست، اما بهترین نتیجه را زمانی می‌گیرید که روی یک تبلت صفحه بزرگ از آن استفاده کنید. Planner 5D تا مدتی برای استفاده رایگان است اما از آن به بعد باید برای هر ماه استفاده 3 دلار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - بپردازید.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس

Planner 5D - Interior Design

سازنده: Planner5D, UAB قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 668 / 99 مگابایت زبان:

سه کنج

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس

و بالاخره به اپلیکیشن ایرانی این فهرست می‌رسیم؛ سه کنج که خود را شبکه‌ اجتماعی طراحی داخلی و دکوراسیون معرفی می‌کند. این محصول ایرانی که Houzz را الگوی خود قرار داده، به شما اجازه می‌دهد که از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - محیط داخلی خود عکس گرفته و آن را با مدل‌های سه‌بعدی از برندهای داخل کشور پر کنید.

اما نکته خوب اینجاست که - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - مدل‌های سه‌بعدی سه کنج همگی در ایران قابل دسترسند. به این معنا که می‌توانید از طریق تماس تلفنی، آن‌ها را به سه کنج سفارش بدهید که برایتان به درب منزل بفرستند.

اگر چه سه کنج از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - نظر کیفی با نمونه‌های خارجی فاصله دارد، اما در میان اپلیکیشن‌های ایرانی جدی‌ترین محصولی است که در حوزه دکوراسیون داخلی منتشر شده و طی یکی دو سالی که از عرضه‌اش گذشته پیشرفت خوب و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - قابل قبولی داشته است.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس

سه کنج؛ طراحی خانه و دکوراسیون

سازنده: سه کنج قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 21 - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - / 23 مگابایت زبان:

شما چه اپلیکیشن‌ها یا پلتفرم‌های - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - دیگری را برای دکوراسیون داخلی خانه و محل کار پیشنهاد می‌کنید؟ آیا تا حالا از آن‌ها استفاده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شیراز استان فارس - کرده‌اید و در صورت استفاده، چقدر آن‌ها را مفید می‌دانید؟ حتما نظرات ارزشمندتان را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرام دل نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، یکی از مشکلاتی که برای کولر گازی پاکشوما MPF 24CH رایج هستش، اینه که در برخی موارد، جریان هوا از داخل دستگاه ناخالصی‌هایی مثل گرد و غبار، مو، شن و ماسه و ... به داخل خروجی هوا وارد می‌شه، که منجر به کاهش جریان هوای خروجی و کاهش کارایی دستگاه می‌شه.

برای تعمیر این مشکل، ابتدا باید دستگاه رو خاموش کرد، سپس با استفاده از یک ماشین حوله، بازش کرد. پس از باز کردن دستگاه، باید لوله هوای خروجی رو با باز کردن پیچ‌های موجود در اطرافش، جدا کرد. سپس با استفاده از ماشین حوله و تفسیر برای پاک کردن خروجی هوا استفاده می‌کنیم. در نهایت باید تمام قطعات رو دوباره به دستگاه متصل کنیم و دستگاه رو روشن کرد.

در شهر شیراز منطقه مینو کشوری، با توجه به این که شهر شیراز یکی از بزرگترین شهرهای کشوره، با تکنسین‌های ماهر و آموزش دیده همراه با داشتن تجهیزات نوین و پیشرفته، به راحتی می‌تونید چنین تعمیراتی رو انجام بدید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone