🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  2. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  3. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16244.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تست مقاومت اکسون ۲۰؛ اولین موبایل با دوربین زیر نمایشگر [تماشا کنید]

زد‌تی‌ای اکسون 20 نخستین گوشی هوشمند بازار است که از دوربین زیر نمایشگر بهره می‌برد و کانال یوتیوب «JerryRigEverything» در ویدیویی این گوشی هوشمند را به بوته آزمایش برده تا مقاومت آن را در برابر ...

زد‌تی‌ای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قروه استان کردستان - اکسون 20 - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قروه استان کردستان - نخستین گوشی هوشمند بازار است که از دوربین - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قروه استان کردستان - زیر نمایشگر بهره می‌برد و کانال یوتیوب «JerryRigEverything» در ویدیویی این گوشی هوشمند را به بوته آزمایش برده تا مقاومت آن را در برابر خراشیدگی، خمش و حرارت مورد بررسی قرار دهد.

اولین تست «زک نلسون» روی اکسون 20 تست خراشیدگی است تا عملکرد دوربین سلفی زیر نمایشگر را با ایجاد خراش روی صفحه نمایش - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قروه استان کردستان - گوشی بررسی کند. زک نلسون در سطح 6 از مقیاس سختی «موز» (Mohs) خطوطی روی نمایشگر اکسون 20 5G ایجاد کرد و اولین تاثیر چنین خراش‌هایی روی دوربین سلفی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قروه استان کردستان - منعکس شد.

تست بعدی، بررسی جنس بدنه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قروه استان کردستان - دستگاه بود - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قروه استان کردستان - و زک برش‌هایی روی قاب و بدنه گوشی ایجاد کرد. همان‌طور که در ویدیوی تهیه شده توسط وی مشاهده می‌شود، قاب - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قروه استان کردستان - اکسون 20 5G - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قروه استان کردستان - از جنس پلاستیک است و وی به راحتی با - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قروه استان کردستان - کاتر توانست قسمت‌هایی از پلاستیک را از بدنه گوشی جدا کند.

پنل پشتی اکسون 20 5G طراحی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قروه استان کردستان - مسحورکننده‌ای دارد و با پوششی از گلس محافظت می‌شود. پوشش گلس پنل پشتی، دوربین‌ها و حتی لوگوی اکسون را در برابر خراشیدگی مقاوم کرده است.

زک نلسون با ایجاد خراش روی نمایشگر و جایی که حسگر اثرانگشت نوری زیر نمایشگر تعبیه شده، متوجه شد که حسگر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قروه استان کردستان - اثرانگشت دستگاه با وجود خط - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قروه استان کردستان - و خطوط روی نمایشگر، عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد و با خراش در سطح 7 از نظر مقیاس سختی، بدون مشکل کار می‌کند.

زک نلسون اکسون 20 5G را از نظر مقاومت در برابر حرارت نیز - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قروه استان کردستان - مورد بررسی قرار داد و با فندک قسمتی از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قروه استان کردستان - نمایشگر را در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قروه استان کردستان - قسمتی که دوربین سلفی تعبیه شده و همچنین ناحیه بالای نمایشگر را در معرض حرارت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قروه استان کردستان - قرار داد. همان‌طور که در ویدیوی وی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قروه استان کردستان - مشاهده می‌شود، ردپای سوختگی روی نمایشگر باقی ماند و اکسون 20 5G نتوانست تست حرارت را با موفقیت پشت سر بگذارد.

در تست خمش، اکسون 20 با قاب پلاستیکی سربلند بیرون آمد و دچار مشکل خاصی نشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone