🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ هوا در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه وظیفه دارد از خروج محصولات احتراق توسط دودکش مطمئن شود.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا باید برای پکیج از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد پکیج در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: دلیل خاموش شدن خودکار پکیج چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات پکیج ها به صورت خودکار خاموش روشن می شوند که اگر به میزان طبیعی نباشد باید مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29399.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ویدیو پروژکتور لیزری جدید ال‌جی در فاصله 6 سانتیمتری از دیوار هم کار می‌کند

شرکت ال جی سال گذشته و طی نمایشگاه CES از نسل اول ویدیو پروژکتور لیزری خود رونمایی کرد که تصاویر را با کیفیت 4K به نمایش می گذارد. حالا کمپانی کره ای با نسخه جدید ...

شرکت ال جی سال گذشته و طی نمایشگاه CES از نسل اول ویدیو پروژکتور لیزری خود رونمایی کرد که تصاویر را با کیفیت 4K به نمایش می گذارد. حالا کمپانی کره ای با نسخه جدید محصول مورد بحث بار دیگر به CES آمده و توجه بسیاری از حضار را به خود جلب کرده است.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

ویدیو پروژکتور لیزری جدید ال جی با شماره مدل HU85L نسبت به نسخه سال - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - قبل از نظر طراحی کاملاً تغییر کرده و حالا به جای بدنه کشیده و ایستاده، از طراحی متداول تر جعبه ای بهره می برد. این سبک طراحی در کنار رنگ خاکستری بدنه، یکپارچگی بیشتری با دکوراسیون داخل منزل داشته و فضای - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کمتری نیز اشغال خواهد کرد.

پروژکتور لیزری ال جی توانایی نمایش تصویر 120 اینچی را هم دارد

به گفته ال جی، مهم ترین ویژگی پروژکتور لیزری جدید فناوری UST یا پرتاب فوق نزدیک است که به دستگاه اجازه می دهد در فاصله کمتر از 6 سانتیمتر با دیوار قرار گرفته و تصویر 4K به ابعاد 90 اینچ را نمایش دهد. جالب است بدانید که در صورت قرار دادن HU85L در فاصله 18 سانتیمتری، ابعاد تصویر به 120 اینچ نیز خواهد رسید.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

در کنار اندازه تصویر قابل توجه، محصول جدید ال جی از هوش مصنوعی نیز بهره مند بوده و با پلتفرم ThinQ AI امکان دریافت دستورهای صوتی را خواهد داشت. در ضمن یک ریموت کنترل "جادویی" نیز برای HU85L در نظر گرفته شده که با میکروفون داخلی دستورات صوتی را دریافت کرده و همچنین از ژست - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - های حرکتی نیز پشتیبانی می کند.

لازم به ذکر است که ویدیو پروژکتور لیزری ال جی روشنایی تصویر 2500 لومن داشته و با پورت HDMI، اترنت و USB امکان اتصال دستگاه های مختلف و برقراری ارتباط اینترنتی را در اختیار خواهد داشت.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

گفتنی است کمپانی کره ای هنوز قیمت نهایی و تاریخ عرضه HU85L را مشخص نکرده اما با توجه به سابقه قیمت گذاری چنین محصولاتی، احتمالاً با رقم چند هزار دلاری رو به رو خواهیم شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone